اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمقم

تجلیل بیمه دی از خبرنگاران فعال صنعت بیمه/ تقدیر از خبرنگار آستان بهارستان

آستان بهارستان ؛ همزمان با سراسر کشور مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال صنعت بیمه قم از سوی سید محمود حمیدی مدیر بیمه دی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آستان بهارستان؛ همزمان با سراسر کشور مراسم تجلیل از خبرنگاران قمی در بیمه دی با حضور آقای محبوبی مدیر اداری صدا و سیمای مرکز نور و مشاور عالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

گفتنی است مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در صنعت بیمه به همت بیمه دی و با حضور طاهر موهبتی مدیرکل این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

خبرنگاران مشاورانی امین برای مدیران ارشد کشور

در ابتدای این جلسه طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی که به صورت ویدئو کنفرانسی با جمعی از اصحاب رسانه در سطح کشور سخن می گفت، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران مشاورانی امین برای مدیران ارشد در سطح کشور محسوب می شوند که در همین راستا برخود لازم دانستیم که آمادگی خود را جهت همکاری با رسانه ها اعلام کنیم.
وی افزود: درجهانی زندگی می کنیم که قدرت طلبی، دیکتاتوری و بی عدالتی موج می زند و خبرنگاران که چشم و گوش جامعه بیدار هستند، رسالت آگاهی بخشی را برعهده دارند و اجازه نمی دهند این وقایع در سکوت باقی بماند و با فریاد این رخدادها را در تاریخ به ثبت می رسانند و مردم را آگاه می کنند.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به اینکه خبرنگاران با قلمی که در دست دارند به بیان حق طلبی و شفافیت اهتمام دارند، تصریح کرد: قدرت قلم به حدی است که سوره ای به نام قلم داریم و موجب انقلاب در جامعه می شود.
وی با تاکید براینکه حق طلبی، شفافیت، جسارت و رعایت اخلاق ریسک پذیری اقدامی دشواری است که از مهمترین ویژگی های خبرنگاران محسوب می شود اما این ویژگی موجب می شود که مسئولان متوجه شوند همواره چشمانی بیدار وجود دارد که اعمال آنان را راست آزمایی کند.
مدیرعامل بیمه دی اضافه کرد: قلم خبرنگار میتواند مدیران را به سمت پاسخگویی و مسئولیت پذیری هدایت کند، زیرا که نقد سازنده سبب پیشرفت کشور می شود.
وی با در خواست همکاری از اصحاب رسانه بیان کرد: می خواهیم برای نشاط جامعه کمک کار ما باشید تا مردم در آرامش باشند. بیمه ها بنگاه اقتصادی هستند اما به رسالت اجتماعی خود پایبند هستیم.

وی با بیان اینکه صنعت بیمه یکی از سه ضلع اقتصادی کشور است، تصریح کرد: بیمه دی در حوزه های خدماتی، پشتیبانی و اشتغال فعال است.

 

در ادامه این مراسم سید محمود حمیدی مدیر بیمه دی در قم اظهار کرد: شعبه قم در بحث ارائه خدمات توانسته به جامعه هدف دست یابد و به واسطه پشتیبانی که شرکت بیمه دی از شعب در سراسر کشور دارد توانستیم در استان قم موفقیت‌های مهمی را کسب کنیم.
وی اضافه کرد: بودجه ای که امسال برای شعبه قم از سوی شرکت بیمه دی در ستاد و توسط مدیران تدوین شده مبلع ۱۲۹ میلیارد تومان هست که تا این لحظه توانستیم بودجه چهار ماه نخست را محقق کنیم وموفقیت های خیلی خوبی بدست بیاوریم.

در بخش پایانی این مراسم با حضور محبوبی به نمایندگی از مدیرکل صدا و سیمای مرکز نور و محسن حیدری مشاور عالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از سمانه سادات فقیه سبزواری سرپرست روزنامه هم میهن، فاطمه سادات محمدی مدیرمسئول پایگاه خبری آستان بهارستان، سید علی سجادی سرپرست روزنامه رویداد امروز، مهدی عنایت پور مدیرمسئول پایگاه خبری شهر۲۰، مهدی جنتی مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا ، هادی چهرقانی مدیر مسئول پایگاه خبری صدای قم وحسین نعمتی، مرتضی جلالی و زهره زمانیان از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز قم تقدیر شد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا