اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمقم

بیمه دی در قم تا پایان سال ۱۰۰ هزار نفری می‌شود

آستان بهارستان ؛ مدیر بیمه دی استان قم گفت: در حال حاضر ۶۷ هزار نفر از خدمات بیمه دی در استان قم بهره می برند که تلاش می‌کنیم این رقم را تا پایان سال به ۱۰۰ هزار نفر برسانیم.

به گزارش خبرنگار  آستان بهارستان؛ سید محمود حمیدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانسی در بیمه دی شعبه قم برگزار شد، اظهار کرد: بیمه دی شعبه قم توانسته است در بحث ارائه خدمات به جامعه هدف به واسطه پشتیبانی خوبی که در این شرکت وجود دارد، موفقیت‌هایی را در سطح استان کسب کند.
وی با بیان اینکه در سال جاری بودجه‌ای برای شعبه قم از سوی شرکت بیمه دی در ستاد تدوین شده است، گفت: ۱۲۹ میلیارد تومان اعتبار بودجه برای این شعبه در نظر گرفته شده که توانستیم بودجه مقرر شده چهار ماهه نخست سال را به صورت کامل محقق کنیم.
مدیر بیمه دی در استان قم اضافه کرد: با ابلاغ و تحقق بودجه توانستیم موفقیت‌ خوبی کسب نماییم و همچنین باید اذعان کرد که برنامه‌های متنوع و جدیدی برای جذب شبکه فروش و همچنین بحث خرده فروشی تدوین شده که با گسترش همکاری هایمان با صنایع کوچک توانسته‌ایم در مناقصات شرکت کنیم.
حمیدی گفت: دوره های آموزشی گوناگونی در استان قم در راستای ارتقاء شبکه فروش در حال برگزاری است تا بتوانیم به رتبه ممتاز در سطح کشور دست پیدا کنیم.
وی اضافه کرد: بیمه دی در قم ۱۲ نمایندگی دارد که با گسترش شبکه فروش؛ شمار نمایندگی ها در قم افزایش خواهد داشت و همچنین تعداد بیمه شدگان درمان در این استان حدود ۶۷ هزار نفر است که ۴۰ هزار نفر از این افراد جامعه هدف و حدود ۲۷ هزار نفر نیز سایر بیمه گذاران را تشکیل می‌دهند و براساس برنامه‌های تدوین شده در تلاش هستیم جامعه بیمه شده را تا پایان سال به ۱۰۰ هزار نفر برسانیم.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا