اخبار مهمکمیسیون حقوقی

۹۰ درصد کابینه پیشنهادی از مجلس رای اعتماد می‌گیرند

آستان بهارستان ؛ یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «آقای رئیس جمهور هوشمندانه عمل کرد و به پاس این هوشمندی مجلس قطعاً حمایت خود را از وزرای پیشنهادی انجام خواهد داد»، اظهار کرد: فکر می‌کنم حدود ۹۰ درصد کابینه پیشنهادی موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس می‌شوند.

محمد مهدی فروردین با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری برای کابینه دولت چهاردهم اظهار کرد: به نظرم آقای رئیس‌جمهور در جهت تحقق وعده‌هایی که داده بود در معرفی کابینه خیلی خوب و صادقانه عمل کرد؛ چراکه کابینه پیشنهادی فراجناحی است و تمام ظرفیت‌ها، سلایق، جناح‌ها و دیدگاه‌ها را در کابینه خود لحاظ کردند.

وی همچنین درباره پیش‌بینی خود از نتیجه بررسی صلاحیت‌های وزرای پیشنهادی از سوی مجلس تاکید کرد: به نظرم مجلس نسبت به کابینه پیشنهادی واکنش مثبت داشته است. از جهت تعامل با کابینه نیز معتقدم بعد از بررسی تخصصی برنامه وزرای پیشنهادی جمع‌بندی قابل دفاعی صورت خواهد گرفت و فکر می‌کنم حدود ۹۰ درصد کابینه پیشنهادی موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس می‌شوند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر گزینه‌ای واقعاً توان اجرای برنامه‌هایی را که شخص رئیس جمهوری وعده انتخاباتی داد و پس از انتخابات نیز درباره آن صحبت کرد، نداشته باشند، تعارف نخواهیم کرد. معتقدم که آقای رئیس جمهور هوشمندانه عمل کرد و به پاس این هوشمندی مجلس قطعاً حمایت خود را از وزرای پیشنهادی انجام خواهد داد.انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا