اخبار مهمکمیسیون آموزش

لابی افراد کاسب برای رای آوری وزارای مدنظر خودشان!

پیامک دلالان به نمایندگان، برای لابی برای وزرای پیشنهادی

آستان بهارستان ؛ نماینده مردم تهران در مجلس  گفت: این روزها کار چاق کن ها برای لابی درباره وزرای پیشنهادی به نمایندگان مجلس پیام می دهند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی اظهار کرد: از مدیریت مجلس تشکر می‌کنم که تدبیر کردند و دیگر شاهد نیستیم راهروهای مجلس محل رفت و آمد برخی افراد کاسب برای لابی شود.

وی بیان کرد: با وجود این برخی افراد کاسب، کار چاق کن، دلال و عاشقان پست و مقام این چند روز شروع به پیام دادن به نمایندگان کرده اند. همچنین برخی از آنها بیرون از مجلس و آخر شب جلساتی را برگزار می‌کنند که خطاب به وزرای پیشنهادی می گویم مراقب پوست خربزه‌هایی که زیر پای شما می‌گذارند، باشید و در جلساتی که این افراد برگزار می‌کنند، شرکت نکنید.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی تابع مسائل فنی و تخصصی است و اجازه نمی‌دهد افرادی که قبلاً هم از این طریق به آلاف و الوف رسیده بودند باز هم به هدف شأن برسند.

حمیدرضا حاجی بابایی که ریاست جلسه ر ا بر عهده داشت در پاسخ به این نماینده گفت: مجلس برنامه ریزی دقیقی در صحن و کمیسیون‌ها انجام داد که در نوع خودش بی بدیل بود. همچنین نمایندگان مجلس با عقلانیت تصمیم گیری می‌کنند و هیچ کسی نمی‌تواند نفوذی در ذهن، فکر و اندیشه آنان داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا