اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

نوبت‌دهی غیرحضوری تامین اجتماعی به سه شیوه انجام می‌شود

آستان بهارستان ؛ دکتر سید مهدی محصل، مدیر درمان استان قم گفت: بیشتر نوبت دهی متخصصین در مراکز درمانی تابعه استان قم بصورت غیرحضوری و به سه صورت USSD، اینترنتی و تلفنی انجام می پذیرد.

به گزارش آستان بهارستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان استان قم؛ دکتر محصل اظهار داشت: بیمه شدگان برای دریافت نوبت های پزشکان عمومی اغلب به روش حضوری مراجعه می کنند که با اتلاف وقت همراه است ولی با توجه به محدودیت متخصص، بیمه شدگان علاوه بر استفاده از سیستم ارجاع از ابتدای سال، تا آخر مرداد ۱۴۰۳، تعداد ۲۱ هزار و ۱۷۱ بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی در استان قم از خدمات غیرحضوری نوبت گیری بهره مند شده اند که به تفکیک به روش تلفنی به تعداد ۱۳ هزار و ۸۴۶ عدد، به روش USSD به تعداد هفت هزار و ۲۰ عدد و به روش اینترنتی به تعداد ۳۰۵ عدد بیمه شدگان، موفق به دریافت نوبت از مراکز درمانی استان شده اند.

وی با اشاره به اجرای طرح تکریم سالمندان در مراکز درمانی تأمین اجتماعی گفت: ۱۰ درصد از نوبت های روزانه مراکز درمانی تابعه با هماهنگی رؤسای مراکز، به سالمندان و بیماران اورژانسی اختصاص داده شده است و امیدواریم بیمه شدگان برای کاهش انتظار از روش های غیر حضوری برای دریافت نوبت استفاده کنند.

مدیر درمان استان قم خاطر نشان کرد: مدیریت درمان استان قم برای کاهش زمان انتظار بیمه شدگان برای دریافت خدمت پزشکان عمومی نیز پیشنهاد می کند تا از روش های نوبت گیری غیر حضوری بهره مند شوند لذا بیمه شدگان می توانند از آدرس ها و شماره تماس های ذیل، در نوبت گیری غیرحضوری مراکز درمانی تابعه بهره مند گردند.

نوبت دهی اینترنتی: http://rayteb.tamin.ir

USSD: *4*1420*25#

تلفنی: درمانگاه ۲۲ بهمن: ۳۲۹۱۲۶۶۰ درمانگاه بوعلی: ۳۶۶۲۹۴۷۱ درمانگاه غرضی: ۳۷۷۷۹۸۹۸ بیمارستان امام رضا علیه السلام: ۳۸۷۰۰۸۱۰

کانال های رسمی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم در شبکه های اجتماعی سروش/بله/روبیکا/ایتا 🆔 @dqomtamin

مرکز ارتباط مردمی: ۱۴۲۰ 📞

پیامک:۱۰۰۰۱۴۲۰۲۵۱📨

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا