اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمقم

آغاز پویش «مهر علوی»/با ۱۵۰ هزار تومان نوشت افزار یک دانش‌آموز را فراهم کنید

آستان بهارستان ؛ بنیاد علوی در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید و در راستای کمک به توانمندسازی دانش‌آموزان و ارتقای عدالت آموزشی، پویش «مهر علوی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ بنیاد علوی در راستای کمک به توانمندسازی دانش‌آموزان و ارتقای عدالت آموزشی، پویش «مهر علوی» را با فراخوان دعوت به همکاری خیریه‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی، جهت تأمین ۱۵۰ هزار بسته نوشت افزار با کیفیت و استاندارد ایرانی برای دانش‌آموزان مناطق محروم برگزار می‌کند.
خیریه ها و گروه‌های جهادی سراسر کشور می‌توانند در صورت علاقمندی در پویش مهر علوی سال جاری مشارکت کرده و به ازای پرداخت ۱۵۰ هزار تومان یک بسته لوازم التحریر کامل با اقلام مشخص شده طبق لیست ذیل جهت توزیع میان دانش‌آموزان، دریافت کنند.
طبق این فراخوان برای مقطع ابتدایی ۲۸ قلم، مقطع متوسطه اول ۲۱ قلم و مقطع متوسطه دوم نیز ۲۱ قلم نوشت افزار در نظر گرفته شده است.

با ۱۵۰ هزار تومان، ۳۰۰ هزار تومان به هر دانش آموز کمک می‌شود

مبلغ جهت تامین بسته نوشت افزار، توسط این بنیاد به عنوان بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تأمین می شود. ارزش بسته‌های دریافتی بیش از دوبرابر آورده خیریه‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی خواهد بود.
مشخصات و کدملی دانش‌آموزان واجد شرایط (دهک‌های یک تا چهار در کل کشور به غیر از مدارس شبانه روزی که به پیوست قابل مشاهده می‌باشد) توسط گروه‌های مردمی و جهادی می بایست در سامانه بنیاد ثبت شود.
همچنین به ازای هر دانش‌آموز تأیید شده و پس از پرداخت مشارکت گروه به شماره حساب اعلام شده، بسته لوازم‌التحریر توسط مجریان استانی بنیاد علوی به گروه‌ها تحویل داده خواهد شد.
در پایان این فراخوان از خیریه ها و گروه های جهادی سراسر کشور خواسته شده تا برای ثبت نام در فراخوان فایل اکسل پیوست
https://imgurl.ir/viewer.php?file=o68823_-__-_.rar
به همراه مجوز گروه را تا مورخ شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳ به شناسه کاربری *فراخوان دعوت به مشارکت و همکاری خیریه‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی* در خصوص تأمین *لوازم‌التحریر* دانش‌آموزان ارسال نمایند.
علاقمندان می توانند جهت ثبت‌نام در فراخوان فایل اکسل پیوست به همراه مجوز گروه را تا مورخ شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳ به شناسه کاربری @jahadi_alavi در پیام رسان بله ارسال نمایند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا