اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمقم

مجری بنیاد علوی قم: برگزاری اردوی جهادی سلامت و ارائه خدمات رایگان به شهروندان

آستان بهارستان؛ مجری بنیاد علوی استان قم اعلام کرد که اردوی جهادی سلامت در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ شهریورماه در دو منطقه مختلف قم برگزار خواهد شد.

مجتبی ویژه افزود: این اردوی سلامت تمرکز بر سه محور اصلی شامل سلامت دندان، سلامت چشم و سلامت زنان دارد. همچنین سایر تخصص‌ها مانند متخصص داخلی و متخصص غدد نیز در این اردو حضور خواهند داشت.

وی اظهارداشت: در این اردوی جهادی دو روزه، که در تاریخ ۲۹ شهریورماه در خیابان امام خمینی(ره) میدان شهید زین الدین مدرسه ائمه اطهار (س) و ۳۰ شهریورماه در امامزاده سید معصوم نیروگاه برگزار می‌شود، از متخصصان معتبر و تجهیزات به‌روز برای ارائه خدمات به مردم استفاده خواهد شد.

وی گفت: تمامی خدمات در این اردو به صورت رایگان ارائه می‌شود و موسسه “سلامت علوی” با گروه‌های جهادی شهید لطفی‌نیاسر و شهید شعاعی که از گروه‌های تخصصی حوزه پزشکی هستند، همکاری و مشارکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این اردوی جهادی فرصتی مناسب برای ارتقاء سطح سلامت جامعه و دسترسی آسان‌تر به خدمات پزشکی است. با توجه به ضرورت توجه به سلامت عمومی، برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی مردم کمک کند و همچنین احساس همبستگی اجتماعی را تقویت نماید.

وی گفت: این اردوها نه‌تنها خدمات پزشکی را به افراد نیازمند ارائه می‌دهند، بلکه به آموزش و اطلاع‌رسانی در زمینه پیشگیری از بیماری‌ها و مراقبت‌های بهداشتی نیز می‌پردازند و به افزایش آگاهی عمومی و تشویق شهروندان به رعایت نکات بهداشتی کمک می‌کند.پایان پیام/

https://astanebaharestan.ir/?p=21280

بنیاد علوی قم؛ افزایش خدمات و تمرکز در مناطق شهری و روستایی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا