اخبار تولیدی و پوششی مجلساخبار مهمکمیسیون سیاسی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به خبرنگار ما: اگر پاسخ رژیم صهیونیستی را نمی دادیم پروتر می شد/پاسخ ایران درصورت تلافی، سهمگین‌تر است

آستان بهارستان؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اقدام تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی در پاسخ به «عملیات صادق ۲» گفت: اقدامات بعدی جمهوری اسلامی قطعا تلافی‌جویانه و از نظر وسعت و اهداف برای رژیم صهیونیستی سهمگین و دیگر جایی برای سکونت ساکنین شهرک‌های اشغالی سنگین وجود نخواهد داشت و این پشیمان کننده‌تر از همیشه خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اقدام تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی در پاسخ به «عملیات صادق ۲» گفت: اقدامات بعدی جمهوری اسلامی قطعا تلافی‌جویانه و از نظر وسعت و اهداف برای رژیم صهیونیستی سهمگین و دیگر جایی برای سکونت ساکنین شهرک‌های اشغالی سنگین وجود نخواهد داشت و این پشیمان کننده‌تر از همیشه خواهد شد.

 ابراهیم عزیزی در خصوص اقدام جمهوری اسلامی در انجام «عملیات صادق ۲» و در جهت پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان در حاشیه نشست علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: عملیات وعده صادق ۲ را با نام «یا رسول الله» به انجام رساندیم. این عملیات پیام های منحصر به فرد داشته و اگر هر عملیاتی راهبردی و تاکتیکی پیام‌های خود را واضح و روشن منعکس نکند عملا آن اقدام عقیم است و این عملیات نیز پیام واضح، روشن و شفاف بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص پیام عملیات صادق ۲ ادامه داد: مردم ایران و همه آحاد جامعه، مسئولان نظام اسلامی در سطوح مختلف از جمله تصمیم‌ساز این پیام را صادر کردیم که به عهد و پیمان خود پایبند است.

وی با یادآوری اینکه روز و زمانی که مهمان ما شهید اسماعیل هنیه در خانه ما توسط رژیم صهیونیستی شهید شد، گفتیم که انتقام سخت، پشیمان کننده، عذاب آور و دردناک در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود، افزود: پیام اول صادق‌الوعده بودن مسئولان ایران بود و دوم پیامی به جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه، لبنان، فلسطین، سایر اضلاع این جبهه بود. بارها گفته شد که جمهوری اسلامی حامی و پشتیبان است و سعی کردیم نوع پشتیبانی‌ها را در حد و اندازه و نیاز این جبهه تعریف کنیم و به معنی لشکرکشی نبوده است. ما اعلام کرده بودیم که به وظیفه خود به عنوان عضوی از جبهه مقاومت عمل خواهیم کرد.

عزیزی پیام دیگر این وعده را رفتار عقلایی و منطقی به دور از هیجان و احساسات و غافلگیری در حادثه ترور شهید هنیه عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با این عملیات علی‌القاعده باید به این درک رسیده باشد که این شعارها و ادعاهای سالهایی در رابطه با گنبد آهنین و … مطرح کرد و ارتش خود را قوی جلوه داد، مشاهده کرد که شکست پذیر و مضمحل شونده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ۲۰۰ موشک در مدت زمان کوتاه در مناطق نظامی، پایگاه‌های نظامی، اماکن جاسوسی، اطلاعاتی، رده‌های برخط، رده‌های تاکتیکی و رده‌های پدافندی کار بی‌نظیری است؛ رژیم صهیونیستی مهمان بی‌دفاع را در خانه ما مورد حمله قرار دادند و بعد از آن به مردم، زنان و کودکان غزه و لبنان حمله کردند، بیمارستان‌های آنها را تخریب کردند، جنگ  اصولی دارد و جمهوری اسلامی بر اساس اصول اخلاقی و شرافتمندانه عمل کرد و تنها نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی آنها را هدف قرار داد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به «وعده صادق۲» نیز گفت: رژیم صهیونیستی برخی مواقع با انجام خطای تحلیل و محاسباتی، زمینه فروپاشی و سقوط خود را فراهم کرده است، جمهوری اسلامی پیام واضح به آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد؛ به آمریکایی گفته می شود عبرت بگیرند و دیگر نمی‌توانند با استفاده از رژیم صهیونیستی به اهداف خود در خاورمیانه برسد، این رژیم از کار افتاده است و در پیام به رژیم صهیونیستی گفته می شود که باید به این باور برسد که اگر دوباره قصد تکرار اشتباه محاسباتی داشته باشد مراحل و اقدامات بعدی قطعا تلافی‌جویانه و از نظر وسعت و اهداف برای رژیم صهیونیستی سهمگین و دیگر جایی برای سکونت ساکنین شهرک‌های اشغالی سنگین وجود نخواهد داشت و این پشیمان کننده‌تر از همیشه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا