اخبار مهمکمیسیون صنایع

آفند سپاه و پدافند ارتش دو بال قدرتمند امنیت کشور

آستان بهارستان؛ نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی برای ایران مصون و محفوظ است، گفت: آفند موشکی سپاه پاسداران و پدافند قدرتمند ارتش، بال‌هایی قدرتمند برای تامین امنیت ایران اسلامی و دفاع در برابر هرگونه تعرض هستند.

غلامرضا توکل شوریجه اظهار کرد: پدافند هوایی ارتش با هوشیاری و بیداری در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی به برخی مراکز کشور وارد عمل شد.

وی افزود: با این حال پاسخ به این اقدام، برای ما مصون و محفوظ است و در هر سطح و ترازی که مسئولان ذیصلاح نظامی و امنیتی صلاح بدانند اقدام متقابل صورت خواهد گرفت.

ژیم صهیونیستی آرزوهایش را به گور خواهد برد

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که ما رهبری بیدار، ملتی هوشیار و قوای مسلح قدرتمند داریم، هر توطئه دشمن خنثی است و راه به جایی نخواهد برد.

وی تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی تا امروز به آرزوهای خود در برابر ایران دست نیافته و بعد از این هم با توجه به هوشیاری ملت و نیروی مسلح توانمند ایران اسلامی، این آرزو را به گور خواهد برد.

امروز حریف آمریکا و رژیم صهیونیستی ایران است

توکل شوریجه بیان کرد: دشمن صهیونیست هر لحظه در کمین است و طی ۴۵ سال گذشته از انقلاب اسلامی، منتظر بوده تا از هر فرصتی استفاده کند، به همین دلیل همان طور که تاکنون دربرابر تحرکات این رژیم جعلی با هوشیاری کامل عمل کردیم همچنان باید این بیداری در برابر دشمن متجاوز را حفظ کنیم.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی با سلاح‌های دوربرد پیشرفته خود بسیار قدرتمندتر از هر زمانی شده و آمریکا و ایادی وابسته به آن می‌دانند، امروز حریف آنها ایران است.

گفتنی است روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرده است.

در پی این حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه ششم آبان ۱۴۰۳ در دیدار هزاران نفر از خانواده‌های معزز شهیدان امنیت با تأکید بر ضرورت بهم خوردن محاسبات غلط رژیم صهیونیستی درباره ایران، گفتند: آنها درباره ایران دچار خطای محاسباتی هستند چرا که ایران و جوانان و ملت ایران را نمی‌شناسند و هنوز نتوانسته‌اند قدرت، توانایی، ابتکار و ارده ملت ایران را درست بفهمند که ما باید این را به آنها بفهمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا