اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهمانتخابات

در پاسخ به خبرنگار آستان بهارستان مطرح شد: خیالمان از رقبای آیت الله رئیسی راحت نیست/مردم قهر با دولت فعلی را به پای دولت بعدی ننویسند/وجود آیت الله رئیسی به نفع مردم و به ضرر دشمنان است

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان؛ نشست خبری حجت الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان قم برگزار شد.

«عدالت، اقتصاد و اخلاق مداری» شعار آیت الله رئیسی است

در این نشست حجت الاسلام تکیه ای با تاکید براینکه عقب ماندگی های کشور با اجرای عدالت جبران می شود؛ اظهارداشت: سه شعار محوری آیت الله رئیسی اجرای عدالت، ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و اخلاق مداری است.

وعده های آقای رئیسی محقق شدنی است

وی افزود: برخلاف برخی جریان های انتخاباتی که وعده هایشان در حد شعار ماند و حتی به ضد شعار تبدیل شد وعده های آقای رئیسی محقق شدنی است.

رقیب آیت الله رئیسی مبارزه با «اشرافی گری، فساد و ناکارآمدی» است

وی با بیان اینکه رقیب آقای رئیسی مبارزه با اشرافی گری، فساد و ناکارآمدی است؛ گفت: مردم اجرای این سه شعار را توسط ایشان در سه سالی که رئیس قوه قضاییه بودند دیده اند.

حجت الاسلام تکیه‌ای ادامه داد: اشرافی گری، اختلاف طبقاتی را در کشور فاحش کرده و فساد به حدی است که هر چه قوه قضاییه در این حوزه اقدام می کند باز تکثر آن در جامعه به صورت ملموس مشاهده می شود و ناکارآمدی و محقق نشدن وعده ها را هم مردم به عینه دیده اند.

وی گفت: باید به ضوابط دین عمل و به مردم رسیدگی می شد و جامعه متدین ساخته می شد اما نه تنها این امر محقق نشد بلکه کارآمدی نظام را هم به چالش کشیدند.

دنبال غبارزدایی از چهره اسلام هستیم

وی گفت: به دلیل اینکه این حکومت جمهوری اسلامی است همه اقدامات در آن پای اسلام نوشته می شود و بی انصافی ها، کم لطفی ها و کم کاری ها سبب شده که نظر مردم غبارآلود شود که باید غبار را از چهره اسلام برطرف کنیم.

مسبب ناکارآمدی مسئولان هستند نه نظام

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در قم گفت: امروز ناکارآمدی را به مردم تحمیل کردند و آن را به حساب نظام می گذارند اما شهید رجایی می گفت گناه مرا به حساب مکتب من نگذارید ما هم تاکید می کنیم که ناکارآمدی به مسئولان برمی گردد نه به نظام.

 مردم قهر با دولت فعلی را به پای دولت بعدی ننویسند

وی با بیان اینکه اگر مردم با دولت فعلی قهر هستند آن را به پای دولت بعدی ننویسند، افزود: گناه، معایب، مشکلات، مفاسد و حتی مصالح هر دولت برای همان دولت است و نباید آن را به دولت های دیگر تسری داد.

وی با اشاره به وجوب اخلاق مداری نیز گفت: ما نسبت به کاندیداها احترام قائل هستیم و تخریب را عامل بی برکتی در کار می دانیم که رضای خداوند در آن نیست و رهبری هم ما را از آن منع کردند.

این فعال سیاسی استان قم با بیان اینکه عملکرد آیت الله رئیسی گویای همت والای ایشان هست، ادامه داد: در ستادهای آقای رئیسی از ظرفیت ها و رویکردهای ایشان گفته می شود که با بیان آن ها خود به خود ضعف دیگران محرز می شود.

وی در مورد نحوه تبلیغات ستادهای آیت الله رئیسی نیز اظهارداشت: فعالیت همه ستادها مردم محور و با شعار هر خانه یک ستاد است و ستاد به صورت تشکیلاتی و هزینه از بالا نداریم.

خط کشی بین حامیان آیت الله رئیسی و دیگر جریانات نیست

وی با بیان اینکه ما حلقه وصل بین مردم و آیت الله رئیسی و آماده دریافت پیشنهادها و انتقادها هستیم، افزود: خط کشی بین ما و جریانات نیست و از ظرفیت همه نیروهای انقلابی و همه اقشار و گروه های جامعه استقبال می کنیم.

بکارگیری همه ظرفیت ها برای انتخاباتی پرشور  

حجت الاسلام تکیه‌ای با تاکید براینکه همه ظرفیت ها و همه توانمان را برای حضور حداکثری که سبب اقتدار نظام است بکار می گیریم، گفت: باید مردم را برای شرکت در انتخابات توجیه کنیم زیرا اگر مردم بدانند که با انتخاب آیت الله رئیسی پیش روی آن ها افق های روشن و امیدی است که عملکرد آن در میدان عمل ثابت شده، حتما رای می دهند.

انتخاب اسلامی، سبب تحولات اجرایی و محتوایی خواهد شد

به هیچ وجه به قلت رای راضی نیستیم

وی با تاکید براینکه خواهان حضور حداکثری هستیم و به هیچ وجه به قلت رای راضی نیستیم؛ افزود: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و ۴۰ همواره سن به تکامل رسیدن و پختگی است و دیگر آزمون و خطا و اشتباه پذیرفته نیست لذا باید انتخاب با معیارهای اسلامی باشد تا تحولات اجرایی و محتوایی رخ دهد.

ستادهای آیت الله رئیسی از کف می جوشد نه از سقف

وی گفت : اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا به کاندیداها اجازه سفرهای انتخاباتی را بدهد نخستین سفر آیت الله رئیسی به قم خواهد بود زیرا ایشان فرزند حوزه هستند لذا نخست به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران و سپس به دیدار مردم و کسانی که باعث اعتماد مردم هستند خواهند رفت.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در قم در پاسخ به اینکه آیا علما و مراجع حمایت یا نظری در مورد آیت الله رئیسی داشتند؟ گفت: من نشنیدم به نظرم صرفا یکی از علما اسم بردند؛ پشت پرده سخنانی بوده که شاید نخواهند علنی بیان شود.

وجود آیت الله رئیسی به نفع مردم و به ضرر دشمنان است

وی با بیان اینکه چشم دنیا به انتخابات ایران است، گفت: متاسفانه دشمنان ما بهتر می دانند که وجود آیت الله رئیسی چقدر به نفع مردم و به ضرر آنان است و اخیرا یکی از مقامات آمریکا اعلام کرد که روی کار آمدن دولت اسلامی و حزب الهی و مردمی به نفع ما نیست.

تبلیغات آقای رئیسی باید واقعی و تحلیلی و به دور از بلوف باشد

انتخاب آقای رئیسی ما را از مهلکه نجات می دهد و از چاه درمی آورد

وی گفت: تبلیغات آقای رئیسی باید واقعی و تحلیلی و به دور از بلوف باشد تا حتی کسانی را که قصد شرکت از انتخابات ندارند هم انگیزه حضور را پیدا کنند تا پس از هشت سال از این مهلکه و چاه های ویلی که بوجود آمده نجات پیدا کنیم.

دره های موجود با حضور آیت الله رئیسی صاف می شود

آیت الله رئیسی اعلم، اصلح، افضل و اسبق نسبت به بقیه کاندیداها است

حجت الاسلام تکیه‌ای با تاکید براینکه دره های موجود با حضور رئیسی صاف می شود، گفت: آیت الله رئیسی اعلم، اصلح، افضل و اسبق نسبت به بقیه کاندیداها است که ۴۰ سال است امتحان خود را پس داده است.

در ستادهای آیت الله رئیسی کسی به دنبال سهم خواهی نیست

وی گفت: گروه های جهادی که در مبارزه با کرونا و سیل و زلزله پیش قدم بودند و برپا کننده های موکب های اباعبدالله با نگاه قربه الی الله در ستادهای آقای رئیسی پای کار آمده اند و کسی دنبال سهم خواهی نیست.

وی با اشاره به تشکیلات ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی گفت: شورای عالی از شخصیت هایی مانند آیت الله نظری، آیت الله آشتیانی و حاج ابولقاسم و برخی طلاب و معتمدان و سرشناسان شهر و شورای سیاستگذاری متشکل از شورای معاونین و هفت مشاور تشکیل شده ومحمد بیطرفان معاون امور مالی و پشتیبانی، عباس آخوندی معاون تبلیغات، محمد عزیزی معاون امور ناظرین ، حسین رضایی معان فضای مجازی ، معاون امور خواهران خانم جلالی ، معاون امور شهرستان ها رستگار مقدم و مهدی دریسی معاون اقشار ستاد آیت الله رئیسی در قم شدند.

این فعال سیاسی قم افزود: ۲۰ گروه از اصناف ، فرهنگیان ، هنرمندان ، طلاب ، استاتید دانشگاه ، پزشکان ، کارگران ، هیات های مذهبی، جوانان، مهندسان ایثارگران در هشت منطقه شهری و چهار شهر تابعه استان قم برپا شده و همه انگیزه دارند برای حضور در انتخابات تا دولت مردمی تحقق پیدا کند.

وی با اشاره با بیان اینکه منشور اخلاقی هشت بندی هم نوشته و در تمام مراکز نصب می شود، گفت: ما برنامه ها را پیش از اعلام نظر آیت الله رئیسی چیدیم که علم آقا بلند شد کف میدان باشیم.

***

خیالمان از رقبای آیت الله رئیسی راحت نیست

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که شما گفتید اقبال به آیت الله رئیسی و سایر کاندیداها بسیار زیاد و کاملا مشهود است؛ یعنی شما خیالتان از بابت رای آوری آیت الله رئیسی راحت هست؟ گفت: هرگز خیالمان راحت نیست؛ اگر اینکه آیت الله رئیسی نسبت به سایر کاندیداها در راس نظرسنجی ها هستند خیال ما را راحت کند، آفت اصلی و نقطه آسیب است.

حجت الاسلام تکیه‌ای گفت: برخی فکر کردند با عدم احراز صلاحیت برخی کاندیداها میدان رقابت تضعیف شد اما میدان رقابت ما جدی است.

وی ادامه داد: تمام همت ما این است که نقاط مثبت آقای رئیسی، جاذبه های واقعی، همه وعده های شدنی و همه سیاست های ترسیم شده ایشان را بگوییم و با شفاف سازی به تمام شبهات پاسخ دهیم و همه امور را رصد کنیم و از خواب شب خود بکاهیم تا بتوانیم اصلح را بر اساس رویکرد قرآن و اهل بیت(س) معرفی کنیم.

احتمال اقدامات خاص در چند روز به انتخابات

وی خاطرنشان کرد: اخباری غیررسمی داریم که ممکن است دو سه روز قبل از انتخابات وضعیت ارز و کالاها در بازار متفاوت شود و وعده های خاصی داده شود و حتی ممکن است پولپاشی شود؛ ما باید رصد کنیم و خیالمان راحت نباشد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی آیت الله رئیسی در قم با بیان اینکه از همه انتقادها و پیشنهادها استقبال می کنیم؛ گفت: اصحاب رسانه هم تلاش کنند تا مردم با حداکثری درانتخابات، انتخاب درست داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما مبنی براینکه با توجه به اینکه محمد هاشمی و برخی اصلاح طلبان از آقایان لاریجانی و جهانگیری خواستند که از آقای همتی حمایت کنند و آقایان پزشکیان، خاتمی و کسانی که تناسبی با آقای رئیسی ندارند اقبالشان به دیگر نامزدها هست؛ خطر آقایان همتی و مهرعلیزاده را چقدر جدی می دانید؟ و با میدان دادن به افرادی مانند سعید قاسمی که به تهمت و بددهانی مشهور هستند و تبلیغات بد آقای رئیسی چقدر امکان دارد نتیجه ای مانند دوره آقای احمدی نژاد در برابر آقای هاشمی تکرار شود؟ گفت: خطر رقیبی که با جریان دولت فعلی همراهی می کند و خواهان استمرار این دولت است وجود دارد اما خطر جدی نیست اما ما اگر جدی نگیریم ممکن است از جایی آسیب بینیم.

وی افزود: ناکارآمدی دولت فعلی و به هم ریختگی اقتصادی که از متولیان آن در بین نامزدها هستند روشن است اما ما از توفیقات آقای رئیسی می گوییم و تخریب نمی کنیم تخریب آن ها کف میدان پیداست و توفیق آقای رئیسی در کف میدان مشهود است.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا