اخبار قم

تفاهم نامه میان شرکت ملی پست و پست بانک و ارائه خدمات بیشتر به مردم

آستان بهارستان؛ ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم در نشستی با سعید ساعدی فر مدیریت شعب پست بانک استان قم تفاهم نامه همکاری را امضا کردند که منجر به همکاری دو ارگان و دمات بیشتر به مردم شود.

مدیرکل پست قم گفت: با ایجاد این تفاهم نامه نقطه عطفی برای همکاری گسترده این دو اداره باز شده و با توجه  به همسویی و ارتباط نزدیک دو اداره با یکدیگر، با کنار هم قرار گرفتن آنان و استفاده از امکانات ، ظرفیت ها و توانمندی هایشان می توان مجموعه ای قوی در بخش های خدماتی و مالی تشکیل داد که علاوه بر نفع دو اداره، منفعت و رضایتمندی هموطنان را در برگیرد.

ابوالفضل باقری منش اظهارداشت: در این تفاهم نامه پست بانک ایران متعهد می شود، زمینه استفاده از زیرساخت شبکه پرداخت بانکداری الکترونیک را برای موزعین شرکت پست فراهم کند و شرکت ملی پست تمامی حساب های غیر دولتی خود از قبیل وجوه امانی، صندوق قرض الحسنه ، صندوق مسکن و… را به پست بانک ایران منتقل نماید.

وی افزود: همچنین شرکت ملی پست ایران، خدمات حمل تجهیزات و ملزومات بانکی، ارسال وتحویل دعوتنامه تحویل دسته چک و چک های شخصی سازی شده به نشانی متقاضیان، دریافت اطلاعات چاپ، رهسپاری و توزیع اخطاریه و ابلاغیه های بانک، انطباق و ارائه اطلاعات نشانی مکان محور اماکن مورد درخواست، سرویس احراز هویت مکانی مشتری به صورت فیزیکی و الکترونیک و… را به بانک ارائه می دهد.

منبع: روابط عمومی اداره کل پست استان قم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا