اخبار مهمکمیسیون انرژی

دولت در روزهای پایانی در حال تقسیم غنائم است / به قوه قضا شکایت می‌کنیم

آستان بهارستان؛ شریعتی نماینده تهران درمجلس گفت: در روزهای پایانی دولت، سفرای بسیاری درحال تعیین هستند در واقع افرادی که مسئولیتی در دولت داشتند درحال حاضر به عنوان سفرا تعیین می شوند و این موضوع به گونه ای تقسیم غنائم است.

نماینده مردم تهران در مجلس، نسبت به تأسیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز برای نورچشمی‌های وزارت نفت و حکم سفارت برخی مقامات دولت هشدار داد.

وی گفت: اقدامات دولت تدبیر نوعی تقسیم غنائم است.

مالک شریعتی نیاسر  اظهارداشت: متأسفانه خبرهایی از دولت می‌رسد که قصد دارند در این روزهای پایانی، برای آینده اقتصادی  برخی افراد، حیاط خلوت‌هایی بسازند.

وی افزود: همین افراد در ابتدای کار دولت یازدهم به برخی رویه‌ها در دولت قبل اعتراض داشتند. مثلاً می گفتند دانشگاه را تأسیس کرده‌اند که بعداً امتیازاتی داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در شرایط بد اقتصادی، وزارت نفت یک پارک فناوری و نوآوری را برای نورچشمی‌های صنعت نفت راه انداخته است. این خلاف رویه موجود و خلاف نظر مراکز نظارتی و سازمان بازرسی کل کشور  است.

شریعتی نیاسر تصریح کرد: ما در مجلس درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی را ثبت کردیم. باز هم این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: در روزهای پایانی مسئولیت دولت، سفرا از میان برخی مقامات دولتی تعیین می شوند.

وی توضیح داد: کسانی که مسئولیتی داشته‌اند به عنوان سفیر  می خواهند انتخاب شوند. این اقدام مانند تقسیم غنائم در روزهای آخر است. این رویه را متوقف کنند وگرنه برخورد جدی می‌کنیم. انتهای پیام/۱۱۰

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا