اخبار مهمکمیسیون کشاورزی

سه میلیون تن نهاده‌ دامی در بندر امام خمینی(ره) دپو شده است

آستان بهارستان؛ رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده از تیم بازرسی کمیسیون کشاورزی مجلس در حال حاضر ۳ میلیون تن نهاده دامی در انبارهای بندر امام خمینی (ره) دپو شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص اعزام تیمی از اعضای کمیسیون کشاورزی به بندر امام خمینی(ره) به منظور نظارت میدانی از انبارهای این بندر، گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده از تیم بازرسی کمیسیون کشاورزی مجلس در حال حاضر ۳ میلیون تن نهاده دامی در انبارهای بندر امام خمینی (ره) دپو شده است.

سیدجواد ساداتی نژاد عنوان کرد: نهاده‌های دپو شده در انبارهای بندر امام خمینی(ره) توسط شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی وارد کشور شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه نهاده‌های دامی وارداتی دپو شده در انبار‌های بندر امام خمینی (ره) با توجه به نیاز فعلی و مبرم دامداران و مرغداران باید هرچه سریع‌تر در سطح کشور توزیع شود، تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس روز (دوشنبه ۱۴ تیرماه) نشستی را در خصوص توزیع نهاده‌های دامی وارداتی با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار می‌کنند.

وی افزود: یکی از مشکلات موجود در زمینه توزیع نهاده‌های دامی وارداتی حمل آنها به محل مصرف است، برای حل این مشکل راه‌کارهایی ارائه شده و سازمان راهداری و راه‌آهن باید اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند و کمیسیون کشاورزی مجلس در جلسه دوشنبه موضوع را بررسی می‌کند. پایان پیام/۱۱۰

منبع: خانه ملت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا