اخبار مهمکمیسیون تلفیق

رئیس جمهور اجازه تحمیل کابینه ضعیف را سهم‌خواهان ندهد

آستان بهارستان؛ نماینده مردم شبستر در مجلس گفت:‌ رئیس جمهور باید در تشکیل کابینه دقت لازم را داشته باشد و اجازه ندهد سهم‌خواهان کابینه ضعیف و ناکارآمد را به ایشان تحمیل کنند.

جفعر راستی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰) مجلس گفت: امروز به برکت وجود سربازان ولایت در جبهه مقاومت، ایران اسلامی امن‌ترین نقطه جهان است که به لطف خدا استکبار جهانی جرأت نگاه چپ به آن را به گور خواهد برد. به لطف خدا لشکریان سپاه حضرت مهدی(عج) مدت‌ها در سخت‌ترین میدان‌های رزم تربیت یافته‌اند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مدت‌هاست صدای خرد شدن استخوان‌های لیبرالیسم به سرکردگی آمریکا به گوش می‌رسد و همانطور که مقام معظم رهبری گفتند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی افزود: به نوکران آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هشدار می‌دهیم؛ دست از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران بردارند و تا دیر نشده به آغوش ملت‌های خود بازگردند و الا زمستان می‌رود و روسیاهی به شما می‌ماند.

راستی خاطرنشان کرد: به اذناب داخلی دشمن نصیحت می‌کنم دست از شیطنت بردارند و به آغوش گرم ملت بازگردند و اگر هنری دارند در راستای عزت و پیشرفت ایران اسلامی به کار گیرند.

نماینده مردم شبستر در مجلس اظهار داشت: به رئیس جمهور و دولت در حال انتقال توصیه می‌کنم، در آخرین روزها بیش از این کام مردم را تلخ نکند، این افزایش قیمت‌ها اگر عمدی باشد عین خیانت و در غیر این صورت مصداق بی‌تدبیری مدیران است.

خفت‌بارترین بازرسی‌ها را به کشور تحمیل کردند

وی افزود: ملت ایران باید بدانند ما گرفتار چه کسانی بودیم، صد البته که می‌دانند. کسانی که رشته‌های مرتبط با صنعت هسته‌ای را در دانشگاه‌ تعطیل کردند. خفت‌بارترین بازرسی‌ها را به کشور تحمیل کردند. سرمایه مردم در بورس را به باد فنا دادند، نهاده‌های دامی را کلید امنیت غذایی است، در بنادر نگه داشتند تا نظاره‌گر نابودی صنعت دامی کشور باشند.

راستی خاطرنشان کرد: هواپیما و کشتی امدادرسان را از مرزهای یمن بازگرداندند تا شاهد مرگ تدریجی کودکان بی‌پناه یمنی باشند. با وجود مخالفت صریح مقام معظم رهبری اصرار بر اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ داشتند و دارند. کشور را برای تحویل به دولت بعدی در تمام زمینه‌ها تله‌گذاری کردند تا ادامه کار برای دولت آینده سخت و دشوار باشد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی خطاب به دولت آینده اظهار داشت: طیف ورشکستگان سیاسی بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری نظر دارند مشکلات به جا مانده از دولت‌های قبلی مخصوصا دو دولت اخیر را در مقاطع مختلف برجسته کرده و مشکلاتی را به وجود آورند، غافل از اینکه امام راحل ما فرمودند؛ مردم ما بهتر از مردم عهد رسول‌الله و عهد امیرالمؤمنین(ع) هستند.

رئیس جمهور باید در تشکیل کابینه دقت لازم را داشته باشد

وی ادامه داد: بنابراین رئیس جمهور باید در تشکیل کابینه دقت لازم را داشته باشد و اجازه ندهد سهم‌خواهان کابینه ضعیف و ناکارآمد را به ایشان تحمیل کنند که در غیر این صورت مجلس بدون تعارف به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: از نمایندگان می‌خواهم ضمن حفظ جایگاه مجلس شورای اسلامی کمک کنند تا دولت قوی و کارآمد روی کار بیاورد تا بتواند در کمترین زمان گشایش لازم را در تمامی زمینه‌ها مخصوصا در مورد معیشت مردم به وجود آوریم.

نماینده مردم شبستر در مجلس در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از جمله راه و… از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا