اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

رئیس سازمان صمت استان قم اظهارداشت: شهرک های صنعتی راکد قم باید فعال شوند

آستان بهارستان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در حاشیه بازدید از یکی از واحدهای صنعتی قم طی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، اظهارداشت: یکی از الزامات توسعه در استان ها بعد از ایجاد شهرک صنعتی، تامین زیرساخت شهرک ها است.

محمود سیجانی افزود: علاوه بر تامین زمین که یکی از نیازهای استان است، زیرساخت های دیگر مانند بحث گازرسانی در شهرک صنعتی الغدیر، مباحث ایمنی آتش نشانی و تصفیه فاضلاب هست که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: سرمایه گذاران برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به زمین دارند و شکوهیه یکی از شهرک هایی است که تقاضای زیادی دارد.

وی بیان کرد: توسعه شهرک های صنعتی باید در دستور کار قرار گیرد. سال ها از ایجاد برخی از شهرک ها مانند چاپ و نشر و الغدیر در استان قم گذشته اما هنوز راکد هستند و بایستی آن ها فعال شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه ۹۲ درصد صنایع قم جزء صنایع کوچک و تاثرگذار هستند، اظهارکرد: صنایع کوچک در توسعه صنعتی استان ها تاثیر بسزایی دارند لذا در اولویت برنامه های مالی ما قرار دارند.

وی گفت: احیا و راه اندازی واحدهای صنعتی کوچک راکد آسان تر است و با تسهیلات کمتر و شرایط آسان تر می توان آن ها را احیا کرد.

شهرک های صنعتی قم وضعیت مناسبی دارند

وی تاکید کرد: شهرک های صنعتی قم برای تولید محصولات دانش بنیان زیرساخت مناسبی دارند.

سیجانی ادامه داد: سرمایه گذاران می توانند با استفاده از امکانات موجود در این شهرک ها در تولید محصولات راهبردی پیشگام باشند.

وی تصریح کرد: شهرک های دانش بنیان در شرایطی که دشمنان تلاش دارند با استفاده از ابزار جنگ اقتصادی ملت ایران را در فشار حداکثری قرار دهندبسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان صمت قم گفت: صنعت قم با بگار گیری همه ظرفیت های خود این آمادگی را دارد که از سرمایه گذاران در این بخش مهم حمایت کند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا