اخبار فراکسیون‌هااخبار مهمکمیسیون سیاسی

بستر لازم جهت مشارکت مردم در اداره امور کشور فراهم شود

آستان بهارستان؛ رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم‌نهاد مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی خواستار ایجاد بسترهای لازم جهت مشارکت مردم در اداره امور کشور شد.

زهره الهیان رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم‌ نهاد مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ٢٢ مردادماه، روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی خواستار ایجاد بسترهای لازم جهت مشارکت مردم در اداره امور کشور شد.

در متن پیام نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم آمده است؛

بی شک توسعه همه‌جانبه و برخورداری از جامعه‌ای آرمانی ، اخلاقی و متعهد نیازمند توجه به مشارکت مردم و مسئولیت پذیری افراد آن جامعه است که این امر ، اهمیت سرمایه‌های‌ اجتماعی را دو چندان می‌کند.

کشور ما اکنون در شرایطی قرار دارد که بیش از هر زمان دیگر به مشارکت همگانی و همراه کردن توانایی های بالقوه، در عرصه های مختلف نیاز دارد و از سوی دیگر علاقه ای کـه مـردم مـا در مقاطع مختلف برای مشارکت در سرنوشت خویش نشان داده اند، فضای مساعدی را برای دعوت از انان برای حضور اجتماعی ایجاد کرده است.

لذا ایجاد بسترهای لازم جهت مشارکت تخصصی مردم در امورات مختلف کشور که از مطالبات به حق مقام معظم رهبری نیز بوده،  وظیفه همگان به ویژه دولت و مجلس مردمی و  انقلابی میباشد که باید با اهتمام ویژه زمینه حضور بیش از پیش مردم را در رشد و اعتلای کشور فراهم نمایند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز ٢٢ مردادماه روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، وظیفه خود میدانم از تلاش و زحمات بی دریغ تلاشگران عرصه تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد و نهادهای مردمی صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نموده و توفیقات ایشان را در توسعه همه جانبه میهن اسلامی عزیزمان را از پروردگار  متعال خواستارم.

زهره الهیان ، نماینده تهران و رییس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی است. پایان پیام/۱۱۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا