اخبار مهمکمیسیون آموزشکمیسیون اصل ۹۰

وزیری می خواهیم که عدالت آموزشی را تقویت کند

آستان بهارستان؛ سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:‌ انتظار اعضای کمیسیون تقویت عدالت آموزشی توسط وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دوران وزارت است.

«علی خضریان» در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: در جلسه امروز «حسین باغ گلی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و «سیدحمید سجادی» وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حاضر شدند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: کمیسیون پس از شنیدن سخنان وزیر آموزش و پرورش بر این موضوع تاکید داشت که عدالت آموزشی توسط وزیر پیشنهادی برای توده‌های مردم تقویت شود.

حوزه جوانان را نباید منحصر به وام ازدواج کرد

نماینده مردم تهران با اشاره انتظاراتی که از وزیر ورزش و جوانان می‌رود،‌ گفت: حوزه جوانان را نباید فقط به وام‌های ازدواج مختص کرد و باید این وزارتخانه به سمت تربیت جوانان مومن و انقلابی حرکت کند.در بخش بهداشت و درمان و همچنین حوزه سالمندی نیز کمتر هزینه شده و انتظار می‌رود این بخش نیز از سوی این وزارتخانه مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره وزرایی که در جلسه عصر کمیسیون حاضر خواهند شد، خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات، وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی، وزیر پیشنهادی علوم و وزیر پیشنهادی ارتباطات در جلسه عصر حاضر خواهند شد.

×××

آموزش و پرورش مهمترین ثروتی است که در جامعه توزیع شده و به مدد آن، مردم توانسته اند مشکلات خود را تحلیل کنند و استعدادهای خود را پرورش دهند ولی فراموش نکنیم که برخورداری از آموزش و پرورش یکسان در نهایت به نتایج تحصیلی برابر، ختم نمی شود چراکه برخی از گروههای مردم از امتیازات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برخوردار هستند وبه آنها امکان میدهد تا بیشتر و جلوتر از بقیه رشد کنند که به نوعی تبعیض دامن میزند.

امید است عدالت آموزشی در این دولت به عنوان اصل مهم بیش از پیش جدی گرفته شود تا همه دانش آموزان از یک نوع آموزش بهره مند شوند.پایان پیام/۱۱۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا