اخبار مهمکمیسیون تلفیق

شفافیت آرای نمایندگان باید قبل از انتخاب وزرا انجام می شد

آستان بهارستان؛ نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای کار مجلس یازدهم، کلیات شفافیت آرا رأی آورد اما چندین ماه است که در کمیسیون تخصصی معطل مانده است و باید این موضوع در دستورکار قرار گیرد.

شفافیت آرا هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد

حجت‌الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۴ مرداد ماه (مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: شفافیت آرا یکی از مسائلی است که نمایندگان در آستانه ورود به مجلس به مردم قول آن را دادند. این اقدام از آسیب تعارض منافع به مردم جلوگیری می‌کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چرا موضوع شفافیت آرا که موجب جلوگیری فساد است، به صحن علنی مجلس نمی‌آید تا سر و صداها از میان برود و همه با استدلال و منطق صحبت کنند؟

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدای کار مجلس یازدهم، کلیات شفافیت آرا رأی آورد. چندین ماه است که در کمیسیون تخصصی معطل مانده است.

شفافیت آرای نمایندگان باید قبل از انتخاب وزرا انجام می شد

نیک بین بیان کرد: امیدوارم هر چه سریعتر این موضوع در دستور کار مجلس قرار گیرد. اگر این موضوع قبل از انتخاب وزرا انجام می‌شد، خیلی بهتر بود.

این طرح سال هاست که در مجلس مطرح می شود و مطالبه عمومی مردم است. باید گفت تاکنون نماینده های مجلس به آن توجه لازم را نداشته اند.

در همین راستا ابوالفضل ابوترابی از دیگر نماینده های مجلس گفت با گذشت زمان و متأسفانه خیانت برخی مسئولان در بیت المال و پرداختن به رانت و رانت بازی روز به روز خلاء آن بیش از پیش احساس می‌شود.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا