اخبار مهمکمیسیون کشاورزی

تلاش مجلس بر انتخاب وزرای توانمند است

آستان بهارستان؛ نماینده مردم میناب در مجلس گفت:‌ مجلس بنا به اعتمادی که به آقای رئیسی دارد احترام زیادی برای کابینه ایشان قائل است، بنابراین نهایت تلاش مجلس این خواهد بود که وزرا توانمند در مسند وزارت قرار بگیرند.

حسین رئیسی نماینده مردم میناب و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در باره ارزیابی خود از کلیت کابینه سیزدهم اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری تصریح فرمودند باید کابینه هر چه سریع‌تر شکل بگیرد و دولت هم در همین راستا کابینه را به مجلس معرفی کرده و اکنون در کمیسیون‌های تخصصی برنامه وزرای پیشنهادی در حال بررسی و ارزیابی است.

وی افزود: مجلس بنا به اعتمادی که به آقای رئیسی دارد احترام زیادی برای کابینه ایشان قائل است، بنابراین نهایت تلاش مجلس این خواهد بود که وزرا توانمند در مسند وزارت قرار بگیرند.

افراد توانمندی برای کابینه پیشنهاد شده اند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص وزرای اقتصادی کابینه آقای رئیسی گفت: الحمدلله شاهد حضور افراد توانمندی برای وزارتخانه‌های اقتصادی دولت هستیم. آقای عبدالملکی که فردی جوان و متخصص است و انگیزه بالایی در این زمینه دارد، قطعا در این عرصه موفق خواهند شد و وزیر پیشنهادی صمت نیز دارای تجارب و کارنامه درخشانی بوده و رأی خوبی نیز از مجلس اخذ خواهد کرد.

رئیسی تأکید کرد: وزیر پیشنهادی اقتصاد نیز فردی نخبه و علمی است و برنامه روشنی در برنامه اقتصادی کشور دارد و با هماهنگی این وزارتخانه و کمیسیون اقتصادی مجلس ان‌شاءالله شاهد رشد ارزش مجدد پول ملی خواهیم بود.

لازم به ذکر است که ۲۰ مردادماه آیت‌الله رئیسی لیست وزرای پیشنهادی را تقدیم مجلس کرد و در این مدت نمانیده های مجلس به صورت فشرده با وزرای پیشنهادی جلسه داشته اند و گمانه زنی ها حاکی از این است که بیشتر وزرا از این مجس رای اعتماد می گیرند.

هر چند برخی از نماینده های مجلس می گویند یک سوم کابینه سیزدهم رای نخواهند آورد و وزن لازم برای وزرات را ندارند.پایان پیام/۱۱۰

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا