اخبار مهمدسته‌بندی نشدهکمیسیون سیاسی

دولتمردان فقط شعار ندهند / برای وعده ها زمان تعیین شود

آستان بهارستان؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان نباید فقط شعار بدهند بلکه نتایج آن وعده‌ها را باید مردم در عمل ببینند.

اسماعیل کوثری گفت: رهبری در دیدار هیات دولت خطاب به دولتمردان گفتند برای وعده‌ها روز شمار معین کنید. تخمین بزنید چه مدت طول می کشد وعده هایتان را عملی کنید. روز شمار معین کنید. دانه دانه تعقیب کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: این مسئله نشان دهنده دقت و حساسیت زمانی بسیار زیاد رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: رهبری برای کحارهای خودشان هم به مسئله زمان حساس هستند و هر لحظه را غنیمت می‌شمارند. علت تاکید ایشان بر این مسئله در جلسه با اعضای دولت آن بود که دولتمردان نباید تصور کنند چهار سال زمان زیادی است بلکه باید از فرصت خدمت خود بسیار خوب استفاده کنند. برای وعده‌هایی که به مردم دادند، بازه زمانی مشخص کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مسئولان نباید وعده‌های توخالی و بدون پشتوانه به مردم دهند. این امر باعث ناامیدی مردم می‌شود و مردم دیگر به وعده‌های مسئولان اعتماد نمی‌کنند.

وعده مسئولان با واقعیت های جامعه سنخیت داشته باشد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: وعده‌های مسئولان باید با واقعیت‌های جامعه سنخیت داشته باشد. آنان باید وعده‌ای دهند که توانایی محقق کردن آن را داشته باشند.

کوثری تاکید کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید وعده‌هایی به مردم دهند که در عمل هم امکان تحقق آن وجود داشته باشد. نه اینکه فقط حرف بزنند و مردم را امیدوار کنند اما در عمل هیچ اثری از تحقق وعده آنان وجود نداشته باشد.

وی گفت: رهبر انقلاب خطاب به هیات دولت گفتند «اگر چنانچه شما اقتدار دولتی را در عمل نشان ندهید و حالت رهاشدگی در کشور مشاهده شود، قطعاً سیاست‌هایتان پیش نخواهد رفت»،

وی اظهارداشت: برای پرهیز از رهاشدگی کشور، دولتمردان باید با برنامه و منسجم باشند. برنامه‌ها را هم باید به موقع اجرایی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: دولتمردان نباید فقط شعار دهند بلکه نتایج آن وعده‌ها را باید مردم در عمل ببینند. در مجموعه دولت هر فردی نباید حرف خودش را بزند و نباید بین دولتمردان ناهماهنگی وجود داشته باشد.

کوثری تاکید کرد: باید بین اعضای دولت انسجام وجود داشته باشد. دولتمردان باید یک تیم هماهنگ باشند. رئیس جمهور هم باید اعضای دولت را هدایت کند تا نتایج وعده‌های آنان در عمل هم دیده شود.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا