اخبار مهمکمیسیون اقتصادی

دولت جدید فاصله بین مردم و دولت را به حداقل برساند

آستان بهارستان؛ نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: احیای اعتماد و امید مردم امر ضروری است که باید در دولت جدید ( دولت سیزدهم) محقق شود.

اصغر سلیمی افزود: اعتماد یکی از مولفه‌های قدرت برای دولت ها محسوب می‌شود که نباید مخدوش شود. فاصله گرفتن دولت از مردم یکی از مشکلات کشور بوده که موجب ایجاد شکاف و بی اعتمادی میان مردم شده است. لازم است دولت جدید به این موضوع توجه کرده و فاصله بین مردم و دولت را به حداقل برساند.

نماینده سمیرم در مجلس گفت: اشرافی‌گری و تجملگرایی برخی از مسئولان یکی از عوامل ایجاد فاصله بین مردم و دولت است. مسئولان باید از تجمل گرایی دوری کرده و آن را مانعی برای خدمت و عدالت ورزی بدانند.

سلیمی ادامه داد: دولتمردان و مسئولان باید مراقب اظهارات خود باشند. به وعده‌ها و قول‌هایی که به مردم دادند عمل کنند. بد قولی و عدم اجرای وعده‌ها از عوامل سلب اعتماد مردم به مسئولان است. دولتمردان باید تلاش کنند به قول‌هاییی که به مردم داده‌اند عمل کند.

دولت سیزدهم اعتماد و امید مردم را احیا کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: دولت سیزدهم اعتماد و امید مردم را احیا کند. شفافیت و قانونگرایی از جمله عواملی است که می تواند باعث احیای اعتماد مردم به مسئولان شود. نخست مسئولان باید مسائل را به صورت شفاف و به طور مستقیم با مردم در میان بگذارند. دوم اینکه با اقدامات خود مشکلات مردم از جمله در بخش معیشت را بهبود ببخشند تا امید به جامعه بازگردد.

سلیمی گفت: عملکرد و رفتار مسئولان مورد توجه مردم است. رئیس جمهور باید نسبت به وزرا و مسئولان زیرمجموعه خود حساس و به همه امور اشراف داشته باشد. اینگونه اقتدار و انسجام میان هیأت دولت و کابینه حفظ می شود.پایان پیام/۱۱۰

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا