اخبار مهمکمیسیون فرهنگی

مسئولانی که مرزهای زمینی کربلا را بستند باید مشخص شوند

به گزارش آستان بهارستان؛ دو نماینده مجلس شورای اسلامی در اظهاراتی خواستار شناسایی دست های پنهان برای نرسیدن مشتاقان به کربلا برای زیارت اربعین حسینی از طریق مرزهای زمینی شدند.

کاسبان تحریم پیاده روی اربعین باید مشخص شوند

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

‏آقای ‎رئیس جمهور بی شک در عدم حضور خیل مشتاقان ‎پیاده روی‎ اربعین از مرزهای زمینی کارشکنی شده است. کاسبان تحریم مراسم اربعین باید مشخص شوند.

کم کاری برخی مسئولان قابل بخشش نیست

این عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: کم کاری بعضی از مسئولان که به بهانه واهی نگذاشتند مردم در پیاده روی اربعین حضور پیدا کنند قابل بخشش نیست. مجلس قطعا پیگیری خواهد کرد.

نباید به راحتی از اهمال کاری مدیران نسبت به زائران اربعین عبور کرد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی هم تاکید کرد که نباید از اهمال‌کاری مدیرانی که موجب زحمت و هزینه‌های غیر قابل دفاع برای زائران ‫اربعین حسینی شدند، به راحتی عبور کرد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

ضمن تشکر از مسئولانی که خالصانه خدمت می‌کنند، نباید از اهمال‌کاری مدیرانی که موجب زحمت و هزینه‌های غیر قابل دفاع برای زائران ‫اربعین حسینی شدند، به راحتی عبور کرد. دولت می بایست آنها را نسبت به عملکرد ضعیفشان در برابر مردم بازخواست کند و به اطلاع مردم هم برساند.

نماینده مردم مشهد گفت: متاسفانه در افکار عمومی، نظام و دولت متهم به مانع تراشی در حضور میلیونی در اربعین شده است. باید نهضت ‫تبیین واقعیت‌ها و پاسخگویی در این زمینه شکل بگیرد. این اقدام، کمک بزرگی به دولت محترم در شناسایی مدیران ضعیف خواهد بود. این جنس از مدیران نالایق مانع اهداف کلان دولت انقلابی هستند.»پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا