اخبار مهمکمیسیون سیاسی

تبعیض منطبق با چارچوب های فکری امام و رهبری نیست

آستان بهارستان؛ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تبعیض ها و بی عدالتی ها منطبق با چارچوب های فکری و نظری حضرت امام و مقام معظم رهبری نیست و در سطوح مختلف نیازمند یک پوست اندازی، انقلاب و جهش هستیم.

شامگاه سه شنبه ۱۲ بهمن در مراسم یوم الله ۱۲ بهمن که در مسجد ارشاد امرآباد ورامین با حضور رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، مسئولان و مردم برگزار شد حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، اظهار کرد: ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و استقبال باشکوه مردم از امام راحل، اوج عزت و اقتدار امام را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به این‌نکته که ۱۲ بهمن یکی از ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: در قرآن کریم روزهای مختلفی به عنوان ایام الله نامیده شده است و امام راحل نیز در بیانات خود، دهه فجر را یوم الله دانستند و دهه فجر و آزادی ملت ایران از استبداد رژیم پهلوی در ۲۲ بهمن ، با آزادی مردم در عصر استبداد فرعون، مطابقت دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سنت الهی آنگونه رقم خورده که مردم برای آزادی و استقلال باید خودشان برخیزند و ۴۳ سال پیش ملت ایران، ثمره مجاهدت و مبارزه خود را مشاهده کردند و هرساله باید دهه فجر گرامی داشته شود و گرامیداشت دهه فجر به عنوان تعظیم شعائر محسوب می شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بخشی از مشکلات کشور ناشی از شرایط بیرونی و تحریم است و بخشی از معضلات ناشی از مدیریت ناکارآمد عده ای از افراد در برخی برهه ها است.

وی افزود: متاسفانه برخی  مسابقه قدرت و ثروت در کشور به راه انداخته اند و منافع حزبی خود را بر همه موارد ترجیح می دهند در حالی که شعار این ملت، برابری و مساوات بوده است.

نوش آبادی گفت: تبعیض ها و بی عدالتی ها منطبق با چارچوب های فکری و نظری حضرت امام و مقام معظم رهبری نیست و در سطوح مختلف نیازمند یک پوست اندازی، انقلاب و جهش هستیم.انتهای پیام/۱۱۰

منبع: ایسنا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا