اخبار مهمکمیسیون برنامه و بودجه

۱۵۰۰ درصد رشد تولید بنزین داشتیم

آستان بهارستان؛ نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با تولید فرآورده‌های نفتی ۱۵۰۰ درصد رشد تولید بنزین داشتیم و در حال حاضر در تولید بنزین خودکفا هستیم.

محمد خدابخشی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در طول انقلاب اسلامی نسبت به قبل از آن اظهار کرد: ۲۳۶۰ روستا قبل از انقلاب برق‌دار بودند و این درحالیست که هم‌اکنون  ۵۶ هزار ۷۹۳ روستا از نعمت برق برخوردارند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: همچنین سال گذشته به همت شرکت توزیع برق استان، روستاهای صعب‌العبوری همچون روستای پز الیگودرز که یک شاهکار است، برق‌رسانی انجام شده است .

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با خطوط تلفن ثابت، قبل از انبنقلاب مجموعاً  ۸۳۳ هزار و ۴۱۹ مورد بوده که در حال حاضر خط تلفن برای بیش از ۳۵ میلیون نفر راه‌اندازی شده است.

خدابخشی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان قبل از انقلاب در مقایسه با حال حاضر ۸۲ درصد مراکز بهداشتی  افزایش پیدا کرده و تعداد تخت‌های بیمارستانی نزدیک به ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

در تولید بنزین خودکفا هستیم

وی عنوان کرد: در ارتباط با تولید فرآورده‌های نفتی ۱۵۰۰ درصد رشد تولید بنزین داشتیم و در تولید بنزین خودکفا هستیم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تولید برق در سال ۵۵، افزود: میزان تولید برق در کشور ۱۷ میلیون و ۳۱۱ هزار کیلووات ساعت بوده که بعد از انقلاب بیش از ۱۵۰۰ درصد رشد داشته و هم‌اکنون به ۲۸۹ میلیون و ۱۹۶ هزار کیلووات ساعت رسیده است.

خدابخشی در ارتباط با جمعیت دانش‌آموزی نسبت به قبل از انقلاب گفت: ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر دانش‌آموز به صورت رایگان آموزش دیدند که در حال حاضر این تعداد به بیش از ۱۴ میلیون نفر رسیده است.

وی بیان کرد: در شهرستان الیگودرز هم با توجه به وجود مناطق صعب‌العبور هزینه گازرسانی به مراتب نسبت به متوسط کشوری بیشتر است بطوریکه در بخش‌های ززوماهرو و بزنوید گازرسانی در حال انجام است که همه اینها بخشی از خدمات انقلاب که به مردم ارائه شده است.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا