اخبار مهمکمیسیون شوراها

تدبیری برای گرانی مسکن شود

آستان بهارستان؛ نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم توانایی و تحمل گرانی بیش از این در بازار مسکن را ندارند و لازم است دولت در این رابطه تدبیر کند.

دولت برای کنترل گرانی مسکن تدبیر کند

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با بیان اینکه در این دولت تلاش گسترده‌ای برای بازسازی روابط با دنیا و اصلاح امور صورت گرفته، اظهار داشت: از قوه قضائیه می‌خواهیم که با بانیان وضع موجود برخورد کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی موردنیاز مردم در بازار بسیار مهم است، ادامه داد: نظارت و کنترل دولت بر قیمت کالاهای اساسی مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی پس از اصلاح قیمت ارز ضروری‌تر از گذشته است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه متأسفانه خیلی از افراد نیازمند یارانه از دریافت آن جا مانده‌اند، گفت: در شبکه توزیع کالاهای اساسی نیز اشکالات فراوانی است که باید با تدبیر دولت برطرف شود.

حدادی خطاب به رئیس جمهور و دولت ادامه داد: برای عدم افزایش نقدینگی و عدم استقراض از بانک مرکزی مبارزه کنید؛ چراکه مردم طاقت گرانی بیش از این را‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارند و در بازار مسکن هم توانایی تحمل گرانی بیش از این میزان را‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارند.

سخنگو و عضو هیات رئیسه کمیسیون سیاست داخلی مجلس ادامه داد: جنگ روسیه و اوکراین و گرانی مواد غذایی به ما فهماند که تا می‌توانیم باید برای قوی شدن و تامین کالاهای اساسی اقدام کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس در پایان با بیان اینکه قانون رتبه بندی معلمان با تلاش مجلس یازدهم به تصویب رسید، گفت: اما معلمان همچنان چشم انتظار اجرایی شدن این قانون هستند و لازم است علاوه بر اجرای این قانون، نیروهای خرید خدماتی، غیردولتی و نهضتی‌ها نیز تعیین تکلیف شوند.پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا