اخبار مهمکمیسیون اصل ۹۰

مجلس انقلابی در مقابل انحصار طلبی بایستد

آستان بهارستان؛ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید فضای انحصاری شکسته شود، گفت: مجلس انقلابی باید در مقابل انحصار طلبی بایستد.

مجلس انقلابی باید در مقابل انحصار طلبی بایستد

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در روند بررسی طرح دوفوریتی استفساریه مواد ۳، ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار مصوب ۲۴ اسفند ۱۴۰۰، اظهار داشت: این اقدام مجلس نان برخی‌ها را آجر کرده است؛ امروز آن چیزی که مجلس روی آن اصرار دارد این است که انحصاری که در کشور در بخش های مختلف باعث فشار به مردم و فساد می شود، این است که با انحصار طلبی  بجنگد.

رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی افزود: انحصار طلبی موضوعی است که در پی آن حقوق مردم پایمال و تضییع می شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه تفسیر قانون مجلس به عهده مجلس است، گفت: اگر ابهامی در قانون وجود داشته باشد باید به مجلس استفساریه دهند؛ امروز اگر وزیر دادگستری به این موضوع ورود نکند، در کجا می خواهد ورود پیدا کند؟ در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ قرارداری که کانون وکلا با سازمان سنجش بسته است بر اساس تراز است؛ خود سازمان سنجش اعلام کرده است که به جز تراز راه دیگری نداریم.

وی با بیان اینکه یک عده برای اینکه انحصار خودشان را داشته باشند، کوتاهی می کنند، گفت: باید فضای انحصاری شکسته شود و ما باید بتوانیم تمامی مسیر را هموار کنیم؛ مجلس انقلابی باید در مقابل انحصار طلبی بایستد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا