اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

معاون رئیس جمهور در گفت وگو با آستان بهارستان؛ بازارچه دائمی و بازارچه حجاب و عفاف در قم ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در گفت وگو با آستان بهارستان اظهارداشت: بازارچه دائمی و بازارچه حجاب و عفاف در قم ایجاد می شود.

انسیه خزعلی در حاشیه دیدار از نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان قم در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: بخشی از وعده ها و تسهیلاتی که در سفر رئیس جمهور به قم به منظور اشتغال بانوان سرپرست خانوار داده شده بود محقق شده و تسهیلاتی به بانوان سرپرست خانوار و یا خانواده آنان اختصاص یافته که امیدواریم بقیه اعتبارات هم دراین مسیر بکار گرفته شود.

وی افزود: بخشی از شور و نشاطی که در بحث اشتغال خانگی مشاهده می کنیم به واسطه اختصاص تسهیلات در این بخش بوده است لذا تلاش می کنیم تا وعده یک میلیون اشتغال محقق شود

وی با بیان اینکه برای صادرات برخی کالاها هم تلاش می کنیم، گفت: در سفر به قم بنا شد بازارچه دائمی برای بانوان سرپرست خانوار ایجاد شود و بازارچه ای برای حجاب و عفاف اختصاص یابد که امیدوارم با همکاری استانداری این موضوع تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.

۲۵۰ بانوی تولید کننده در این نمایشگاه حضور دارند

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم هم در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: این نمایشگاه در پنج بخش امور دانش بنیان، محصولات غذایی، صنایع دستی، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی برپا شده و بانوان کارآفرین و یا سرپرست خانوار و خانواده آنان آثار خود را برای عرضه و فروش ارائه می کنند.

زینب عبداللهی با بیان اینکه ۲۵۰ بانوی تولید کننده در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: از دستگاه هایی که خدمات اشتغال ارائه می دهند نیز درخواست شده که در نمایشگاه حضور یابند و به این منظور میزخدمتی در اختیار آنان قرار داده ایم.

***

گفتنی است غرفه کودک، پخت غذاهای سنتی، ازائه مشاوره اشتغال و کارآفرینی، اجرای برنامه های فرهنگی، مسابقه و اهدای جوایز از حاشیه های این نمایشگاه است.

این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۲:۳۰ بامداد از سوم تا ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان قم واقع در انتهای خیابان خاکفرج میزبان علاقمندان است.پایان پیام/۱۱۰

گزارشی از نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بانوان استان قم+تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا