اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

حضور ۲۰۰ شرکت و ۵۰۰ تاجر در نمایشگاه بین المللی کفش قم

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان؛ «نشست خبری انجمن صنایع کفش ماشینی استان» با حضور رئیس این انجمن در اتاق بازرگانی قم برگزار شد.

رئیس انجمن صنایع کفش ماشینی استان قم دراین نشست اظهارداشت: بهمن ماه سال جاری نمایشگاه بین المللی صنعت کفش ایران در قم برگزار می شود.

جواد شعبان زاده افزود: هدف گذاری نمایشگاه تقویت صادرات است و پیش بینی می شود ۴۰۰ تا ۵۰۰ تاجر خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند زیرا مدیربین المللی کفش ماشینی به ۳۱ کشور سفر کرده و بازار هدف آنان را شناسایی و دعوت نامه حضوری تقدیم تجار شده است

ایجاد رشته صنایع کفش برای نخستین بار در دانشگاه صنعتی قم

وی نوید داد: با توجه به پتانسیل صنعت کفش قم فردا بعد ازظهر تفاهم نامه ای را با وزارت علوم منعقد می کنیم که طبق آن رشته صنایع کفش در دانشگاه صنعتی قم ایجاد شود.

وی گفت: روزی نیست که کمتر از ۱۰ تاجر خارجی به منظور تبادل و دیدار از تولیدی های کفش ماشینی در قم نباشد و پیش بینی می کنیم ۲۵۰۰ تا سه هزار نفر بازدید از نمایشگاه داشته باشیم.

شعبان زاده بیان کرد: تولید کفش های ماشینی فراوانی زیادی دارد انواع کفش راحتی، پیاده روی، نظامی، بهداشتی، دمپایی های پلاستیکی و صندل های طبی از جمله آن است.

حضور ۲۰۰ شرکت و ۵۰۰ تاجر در نمایشگاه بین المللی کفش قم

دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه کفش قم اظهارداشت: گستردگی و اهمیت این صنعت نیازمند نمایشگاهی است که دستاوردها در آن متبلور شود لذا ششمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت کفش، صندل و صنایع وابسته چهار تا هفت بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در شهر نمایشگاهی قم واقع در کیلومتر یک آزادراه قم تهران برپا می شود.

مهندس محسن سلیمانی افزود: قول دادند که با شروع نمایشگاه صنعت کفش عملیات عمرانی فاز دوم نمایشگاه به پایان می رسد و ۲۰ هزار مترمربع در اختیار شرکت های کفش قرار گیرد.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه پر پتانسیل ترین، کاربردی ترین و تجاری ترین صنعت کفش کشور است نسبت به سال ۹۸ ، ۲۰۰ درصد افزایش فضا را داریم که با توجه به تقاضای شرکت ها باز کم است

وی بیان کرد: پیش بینی می شود ۲۰۰ شرکت و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تاجر خارجی در نمایشگاه حضور پیدا کنند و هزینه بلیت هواپیما و هتل تجار خارجی را جهت مبادلات تجاری موفق تامین می کنیم.

سلیمانی گفت: شرکت کننده ها موظف هستند دیزاین حرفه ای در برابر کشورهای خارجی داشته باشند.

***

گفتنی است نمایشگاه صنعت کفش ایران در قم آخرین بار در سال ۹۸ و قبل از کرونا برگزار شد.

این نمایشگاه تخصصی است و بازدید برای عموم ندارد و ثبت نام از بازدیدکننده ها و شرکت ها از طریق درگاه انجمن صنفی صنایع کفش ماشینی استان قم انجام می شود.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا