اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

در راستای کنگره شهدای قم: دیدار با ۱۱هزار خانواده شهید و جانباز استان

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان؛ دبیرکمیته فرهنگی هنری کنگره شهدای استان قم گفت: یازده هزار و۱۷۹ دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران به منظور تشکر از آنان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ شانزدهمین نشست خبری کنگره شهدای ۶۰۹۰ شهید استان قم به عنوان کنگره پایانی با حضور رئیس، دبیر و رئیس اجرایی و دبیر کمیته فرهنگی این کنگره برگزار شد.

حجت الاسلام حسن هنرمند گفت: دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران یک ضرورت مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست زیرا شهدا مانند علم در جامعه هستند تا ما راه را گم نکنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: یکی از برکات کنگره شهدای قم دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس بود که در این راستا هرهفته ۳۰ گروه ۱۷۰ دیدار با این خانواده ها داشته اند.

۴۷۰۰ دیدار از خانواده شهدای قم

وی با اشاره به اینکه استان قم ۶۰۹۰ شهید، ۱۲ هزار جانباز و هزار آزاده دارد، افزود: تا امروز ۴۷۰۸ دیدار از خانواده شهدا، ۵۹۸۵ دیدار از جانبازان و رزمندگان انجام شده است.

رئیس کمیته خانواده شهدا و ایثارگران کنگره ملی شهدای استان قم گفت: درمجموع یازده هزار و۱۷۹ دیدار به منظور تشکر از خانواده شهدا و ایثارگران انجام شده و تا پایان سال باید ۱۶هزار و۱۰۰ دیدار انجام شود.پایان پیام/۱۱۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا