اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

استاندار قم در اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدا: اطاعت محض از ولایت ما را به مقصد می رساند

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان؛ استاندار قم در اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید این استان اظهارداشت: اطاعت محض از ولایت و استقامت سیره شهدا بود که ما را به سرمنزل مقصود می رساند.

به گزارش خبرنگار آستان بهارستان؛ اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم با پیام مقام معظم رهبری و با حضور خانواده معظم شهدا و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، آیت الله مقتدایی مدیر شورای عالی حوزه علمیه، آیت الله حسینی بوشهری و جمعی از مسئولان قم از جمله سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درمسجد مقدس جمکران درحال برگزاری است.

استاندار قم به عنوان نخستین سخنران در این مراسم با تاکید براینکه قم بلد امن است، اظهارداشت: از  ۹ کشور در دفاع مقدس و در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها از قم حضور یافتند که مزار بسیاری از شهدای غیرایرانی از عراق، بحرین، عربستان، الجزایر، فرانسه، پاکستان و افغانستان در قم است.

سید محمد تقی شاهچراغی ادامه داد: حضور افراد و شهدا در قم بیانگر این است که این شهر مورد عنایت اهل بیت سلام الله است.

راه و پیام شهدا مورد توجه قرار گیرد

وی گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به یاد و پیام شهدا و برگزاری یادواره ها حکمتی دارد که ما باید راه را از  سیره شهدا بیاموزیم و به آن توجه کنیم.

شاهچراغی با بیان اینکه دو نکته در سیره شهدا مورد تاکید است، گفت: نخست توجه و اطاعت محض از ولایت امری است که می تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند و دوم استقامت، ایستادگی و پایداری است که به حمد الهی مردم در این آزمون سربلند بوده و خوب عمل کرده اند.

وی در پایان از همه زحمت کشان، همه اقشار و گروه ها و بخصوص ستاد ملی کنگره ملی شهدای استان قم تشکر کرد.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا