اخبار مهمکمیسیون برنامه و بودجهکمیسیون سیاسی

نیروهای نظامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست شناخته خواهند شد

آستان بهارستان؛ رئیس شورای اجرایی گروه بین المجالس جمهوری اسلامی در واکنش به مواضع اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه گفت: اگر اروپا موضع خود را تغییر ندهد نیروهای نظامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و نیروهای امنیتی آنها به عنوان تروریست شناخته خواهند شد.

مجتبی رضاخواه در واکنش به مواضع اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برقراری امنیت و مبارزه با تروریسم در منطقه حضور بسیار فعال و پر رنگی داشته است. اگر سپاه نبود، نیروهای تروریستی در عراق، سوریه و کشورهای اطراف بسیار توسعه پیدا می کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: در داخل ایران نیز، سپاه پاسداران بود که جلوی تجاوزگری نیروهای تروریستی صدام و کشورهای حامی این جنایتکار ایستاد بنابراین طبیعتا اقدام نابخردانه اخیر پارلمان اروپا با واکنش مجلس شورای اسلامی همراه خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس افزود: نیروهای امنیتی خارجی و مزدوران داخلی آنها با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد و برخورد سخت تری با آنها توسط جمهوری اسلامی صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای اجرایی گروه بین المجالس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: اگر اروپا موضع خود را در خصوص سپاه پاسداران تغییر ندهد نیروهای نظامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و نیروهای امنیتی آنها به عنوان تروریست شناخته خواهند شد چراکه اینها بودند که در سوریه، عراق و افغانستان مردم را به خاک و خون کشیدند و باید در یک فرصت مناسب به جنایت آنها رسیدگی شود که در این خصوص مجلس ایران به این موضوع ورود خواهد کرد./پایان پیام

منبع: خانه ملت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا