اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

کاردوی دانش آموزی ویژه برنامه های دهه فجر برگزار شد+تصاویر

آستان بهارستان؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهارداشت: کاردوی دانش آموزی ویژه برنامه های دهه فجر به همت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل و با همکاری تشکل های دانش آموزی برگزار شد.

حجت‌الاسلام امینیان افزود: برای نخستین بار در استان قم با همدلی و همکاری تشکل های دانش‌آموزی اتفاق خوبی رقم خورد و۱۴ روز پیش از فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی دانش آموزان در یک فضای متفاوت آموزش های لازم را فراگرفتند.

وی بیان داشت: بیش از ٧٠٠ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز در این کاردوی دانش آموزی که با هدف همدلی و تقویت برنامه های پویشی و جنبشی دانش آموزان جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن نمایشگاه های دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح مدارس قم برگزار شد، حضور داشتند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم ادامه داد: در این کاردو برنامه های مختلفی از جمله کارگاه بصیرتی و معرفتی، کارگاه ایده پردازی، مطالبه گری، روایت گری، بازی های گروهی و تشکیلاتی برگزار شد و دانش آموزان نیز در فضایی دوستانه کار گروهی را تجربه کردند.

وی ضمن تقدیر از همه مسئولانی که طی این دو روز در برنامه حضور داشتند، گفت: حضور استاندار محترم، مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونین مدیرکل، و روسا و معاونین نواحی و شهرستان ها، معاون فرهنگی سپاه استان، روسای برخی ادارات و دستگاه های فرهنگی باعث دلگرمی بود و دانش آموزان نکات و دغدغه های خود را در جلسات مختلف در حضور مسئولان بیان کردند.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا