دسته‌بندی نشده

تار و پود آموزش ابتدایی با قرآن عجین می شود

آستان بهارستان؛ مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت: مصمم هستیم که تار و پود آموزش ابتدایی را با فعالیت های قرآنی عجین کنیم و دراین راستا هر اقدامی که لازم باشد انجام می دهیم و هر درخواستی که معلمان داشته باشند اجابت می کنیم.

مراسم افتتاحیه «طرح اتقان» (ارتقای توانمندی های قرآنی آموزگاران ابتدایی) با حضور با حضور دکتر میکائیل باقری مدیرکل دفتر قرآن و دکتر محمد محمدی مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، مدیران ابتدایی دخترانه و پسرانه معاونان و روسای ابتدایی نواحی و مناطق استان و معاونین ابتدایی برخی استان های کشور در مجتمع فرهنگی-زیارتی یاوران مهدی قم برگزار شد.

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش دراین مراسم اظهارداشت: برخلاف تمام تبلیغات دشمنان اسلام در دنیا که می خواهند بگویند دین در حال خروج از عرصه زندگی است، ما در عصر دینداری به سر می بریم و دینداران باید هزینه دینداری خود را بپردازند.

دکتر محمد محمدی افزود: یکی از کتاب های تعلیم و تربیتی که به چاپ پنجاه و پنجم رسیده است کتاب رفتار سازمانی رابینز و جاج است؛ وی در سازمان های تربیتی کار می کند و فصلی را تحت عنوان مهدویت به کتاب خود اضافه کرده است و در آن اعتراف کرده که من اشتباه کردم و نمی توان سازمان های آموزشی و تعلیم و تربیت را بدون معنویت اداره کرد.

وی گفت: ماه رجب ماهی است که خداوند می خواهد فطرت انسان ها برانگیخته و انرژی مثبت آنان آزاد و سرریز شود سپس ما را  به کانال درست شعبان هدایت کند تا انسان را به رستگاری برساند و درجات رشد به رمضان ختم شود که چنین انسانی خلیفه الله است.

وی بیان کرد: از مدیران و معلمان ابتدایی تقاضا دارم که به دلیل الزام آموزش و پرورش در طرح اتقان شرکت نکنند بلکه به خواهش حضرت آقا عمل نمایند و برای دینداری هزینه بپردازند.

تار و پود آموزش ابتدایی با قرآن عجین می شود

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: مصمم هستیم که تار و پود آموزش ابتدایی را با فعالیت های قرآنی عجین کنیم و دراین راستا هر اقدامی که لازم باشد انجام می دهیم و هر درخواستی که معلمان داشته باشند اجابت می کنیم تا معلم با رضایت و باور در مسیر برنامه درسی و طرح اتقان قرار گیرد و اجرای درست همین یک برنامه برای آینده و سعادت ما کفایت می کند.

دکتر محمدی گفت: مقام معظم رهبری معلم را علمدار، میدان دار و همه کاره معرفی کردند از همه خواستند که به معلم کمک کنند و ما هم باید آبروی خود را برای قرآن هزینه کنیم تا در این راه توانمند شویم و ساخت جامعه قرآنی را رقم زنیم.

وی با بیان اینکه دنیای امروز سه حرف اساسی در حوزه آموزش دارد، افزود: نخست تنها راه خلق جهان آینده آموزش و پرورش است، دوم خلق جهان آینده هیچ عنصری جز معلم نخواهد داشت و سوم اینکه معلم و والدین توانمند می توانند خادم آموزش و پرورش باشند.

مدیرکل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش خطاب به مدیران آموزش و پرورش و بویژه مدیران مقطع ابتدایی گفت: باید بدانیم که راه درستی را می پیماییم و باید از این قطار به بیراهه نرویم.

وی در پایان از مجموعه آموزش و پرورش استان قم و میهمانانی که از سایر استان ها به قم آمده بودند و به خصوص مدیرکل این اداره کل تشکر و قدردانی کرد و گفت: آقای رحیمی یکی از افتخارات آموزش و پرورش است.پایان پیام/۱۱۰

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا