اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

برگزاری برنامه‌های دهه فجر تامین اجتماعی قم با محوریت جهاد تبیین

آستان بهارستان؛ مدیر کل تامین اجتماعی استان قم گفت: پیشرفت چشمگیر تامین اجتماعی در خدمت رسانی به مردم ، رهاورد انقلاب اسلامی در استان قم است و ۴۴ عنوان خدمت سازمان تامین اجتماعی در استان قم به مناسبت چهل و چهارمین سالگی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف با محوریت جهاد تبیین معرفی می گردد.

وی افزود: مجموعه تامین اجتماعی در قم پیش از انقلاب اسلامی با محرومیت و کاستی های فراوانی همراه بود اما توسعه و پیشرفت در این حوزه طی بیش از چهار دهه اخیر سبب شد تا سازمان تامین اجتماعی به یکی از قطب های خدمت رسانی بیمه ای و درمانی و همچنین تحقق دولت الکترونیک در استان تبدیل شود.
این مقام مسئول گفت: سازمان تامین اجتماعی در استان قم به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته است در سه بخش گسترش چتر بیمه ای، گسترش فضای فیزیکی خدمت رسانی و گسترش تعهدات بیمه ای و درمانی چنان پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد که به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر استان حرفی برای گفتن هم در حوزه بیمه و هم در حوزه درمان دارد.
وی گفت: گسترش چتر بیمه ای، گسترش فضای فیزیکی خدمت رسانی از ۲ مرکز در ابتدای انقلاب به ۱۸ مرکز در سال ۱۴۰۱، تسهیل و روان شدن امور، افزایش چشمگیر در شاخص های کمّی و کیفی خدمت رسانی، اجرای بند « و » ماده ۸۰ در جهت اشتغالزایی، توسعه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری، مکانیزه شدن کامل سوابق، اجرای نامنویسی متمرکز، ارائه خدمات الکترونیک و توسعه خدمات درمانی تنها گوشه ای از رهاوردهای انقلاب اسلامی در بخش تامین اجتماعی برای مردم قم بوده است.

مدیر کل تامین اجتماعی قم اضافه کرد: در چهل و چهارمین سالگی انقلاب اسلامی که زمان پختگی و بلوغ انقلاب اسلامی است باید بتوانیم تلاشهای های زیادی در خدمت صادقانه به مردم در حوزه تامین اجتماعی استان صورت بگیرد.
عاشوری با اشاره به ظرفیت های بالای خدمت رسانی در این استان، گفت: باید از تمامی این ظرفیت ها برای معرفی بیشتر تامین اجتماعی در استان قم استفاده کرد چون با تمامی اقدامات صورت گرفته هنوز حق مطلب برای معرفی خدمات و تعهدات این سازمان در استان ادا نشده است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد قرن اخیر بود، گفت: انقلاب مردم ایران تمامی محاسبات استبکار جهانی را برهم زد و تداوم آن نیز رویداد بزرگی در کشور است.
وی با بیان اینکه تمامی تلاش استبکار جهانی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی یا توقف حرکت انقلاب است، گفت: همه دستگاههای اجرایی به ویژه تامین اجتماعی که بیش از ۸۱۵ هزار نفر در استان قم زیر پوشش خدمات رسانی خود دارد باید تمامی تلاش ها و اقدامات انجام شده به برکت انقلاب اسلامی را در معرض دید مردم قرار دهند تا همه بتوانند قضاوت منصفانه ای از این عملکردها داشته باشند.
مدیر کل تامین اجتماعی قم گفت: حضور قدرتمند این اداره کل در جهاد تبیین و معرفی خدمات و تعهدات و ارائه آمارهای کاربردی و تحلیلی ، بخشی از برنامه های تامین اجتماعی در استان قم در بزرگداشت چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی است.
عاشوری تصریح کرد: رسانه ها نیز می توانند با روایت صادقانه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته به کمک تامین اجتماعی قم آمده و چشم انداز روشنی از عمر با برکت انقلاب اسلامی پیش روی همگان ترسیم کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا