اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

تجلیل از ۱۴۰ نخبه تربیت بدنی آموزش و پرورش قم

آستان بهارستان؛ آیین تجلیل از فرهیختگان، قهرمانان و نخبگان تربیت بدنی و فعالان حوزه ورزش آموزش و پرورش قم برگزار شد.

این آیین با حضور علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش، محسن اروجی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان، مدیران نواحی مناطق و شهرستان ها، معاونان مدیرکل آموزش و پرورش، معاونان پرورشی و تربیت بدنی ادارات تابعه، روسای هیئت های ورزشی و جمعی از پیشکسوتان در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی مریم برگزار شد.

طی این آیین از فرهیختگان تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی، مقام آوران مسابقات ورزشی فرهنگیان تحت عنوان “طرح شهید ابراهیم هادی” در مسابقات کشوری و استانی، معلمان فعال درس تربیت بدنی، گروه های آموزشی درس تربیت بدنی، مربیان، سرپرستان و مقام آوران مسابقات ورزش دانش آموزی، مدیران هنرستان های تربیت بدنی، مدیران اماکن ورزشی، برترین های مسابقات علمی مرتبط با درس تربیت بدنی و کارشناسان اداری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش ضمن حضور در این مراسم عنوان کرد: تقدیر و تجلیل یکی از سنت های حسنه دین مبین اسلام است که ائمه برآن تاکید داشته اند و آیین تجلیل از نخبگان تربیت بدنی در راستای آموزه های دینی هرساله توسط آموزش و پروش انجام می شود.

طی این مراسم از ۱۴۰ نفر از فرهیختگان و فعالان عرصه تربیت بدنی با اهدای لوح تقدیر، تندیس یادبود و جوایزی از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا