اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قم

برگزاری نخستین جلسه محفل ادبی دانش‌آموزی «شکوفا»در قم

 آستان بهارستان؛ اولین جلسه محفل ادبی دانش آموزی با عنوان «شکوفا» با همکاری اداره فرهنگی و هنری  معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در خانه‌ موزه شهیدان زین‌الدین برگزار شد. 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با بیان این خبر گفت: این محفل ادبی در دو جلسه جداگانه برای دانش‌آموزان دختر و پسر استان قم از مقاطع مختلف تحصیلی با حضور کارشناسان ادبی و شاعران استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام محمد امینیان افزود: محفل‌های ادبی گوناگونی در سطح استان قم برگزار می‌شود، اما «محفل ادبی دانش آموزی شکوفا»، نخستین محفل ادبی ویژه «دانش‌آموزان» است.

وی پیرامون هدف برگزاری این محفل گفت: هدف از برگزاری این برنامه کشف و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه ادبیات پارسی در قالب‌های مختلف از جمله داستان، نثر، شعر، رُمان، متن ادبی، خاطره‌نویسی است.

وی عنوان کرد: «محفل ادبی دانش‌آموزی شکوفا» در اولین روز «پنجشنبه» هر ماه در خانه‌ موزه شهیدان زین‌الدین واقع در خیابان شهدا (صفاییه)، کوچه ۳۰، حوالی ساعت ۱۰ تا ۱۲ ویژه دانش‌آموزان دختر و ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ ویژه دانش‌آموزان پسر با حضور کارشناسان و استادان ادبیات فارسی برگزار می‌شود.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا