اخبار پوششی و تولیدی قماخبار تولیدی و پوششی مجلساخبار قماخبار مهم

حاکمیت راهبرد خود را در مساله حجاب مشخص کند/با استفاده از فحشا برای کاسبی مخالفت کردم

فاطمه سادات محمدی

آستان بهارستان؛ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: حاکمیت باید در برخورد با مساله عفاف و حجاب راهبرد خود را مشخص کند.

احمد امیرآبادی فراهانی افزود: ما شاهدیم که رسانه ملی که هزینه آن از بیت المال تامین می شود در راهپیمایی ها و زمان انتخابات تغییر موضع می دهد و از ۲۰ گزارشی که تهیه می کنند ۱۹ تای آن از بدحجابان است و پس از انتخابات نگاه متفاوت می شود؛ به دلیل اینکه راهبرد مشخص نیست جوانان و مردم به جان هم می افتند.

وی گفت: مساله بسیار مهم این است که مجلس شورای انقلاب فرهنگی و نهادهای متولی باید با مشخص کردن راهبرد خود، تکلیف مردم را مشخص کنند؛ متاسفانه نفاق سبب شده تا راهبرد برخی نسبت به حجاب مشخص نباشد و در هر جمعی که بروند متناسب با آن سخنرانی می کنند و خود واقعی خود را نشان نمی دهند و زمان انتخابات رای آوری خود را به تار موی یک خانم پیوند می زنند و واقعیت را بیان نمی کنند و با مردم با صداقت صحبت نمی کنند.

تزلزل در تصمیم ها مردم را معذب کرده است

وی با بیان اینکه تزلزل در تصمیم گیری ها مردم را معذب کرده است، گفت: ما باید در مساله حجاب اعتراف کنیم که کم‌کاری کردیم و آن طرف خوب کار کردند؛ دراین مدت آموزش وپرورش ما واقعا چه اقدامی داشته که من به عنوان نماینده در تریبون آزاد دانش آموزان دبیرستانی شاهد قم حضور یافتم و نظراتی مخالف آرمان های انقلاب را شنیدم؛ این ها واقعیت های جامعه ما است.

با سوءاستفاده از فحشا برای کاسبی مخالفت کردم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با نظر دریافت هزینه های مختلف برای انواع بی حجابی مخالف بودم زیرا این امر سوء استفاده از فحشا برای کاسبی است.پایان پیام/۱۱۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا