اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

تجلیل رئیس کمیته بانوان و خانواده از بانوان خبرنگار تیم رسانه ای رستار ایرانیان

آستان بهارستان؛ رئیس کمیته بانوان وخانواده شورای اسلامی شهر قم به مناسبت روز خبرنگار از بانوان خبرنگار تیم رسانه ای رستار ایرانیان به همراه تنی چند از دیگر بانوان خبرنگار قمی در تالار جلسات شورای اسلامی شهر تقدیر کرد.

 نرجس نیازمند در پنجمین جلسه کمیسیون بانوان شورا اسلامی شهر، که با حضور افتخاری بانوان خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاری شغل بسیار مهم در شکل گیری افکار عمومی و آماده کردن جامعه برای تصمیم های مهم است، اظهار کرد: هیچ ساختاری متناظر با مسائل بانوان و خانواده به صورت تخصصی در شهرداری قم وجود ندارد

وی با تاکید براینکه در خصوص آسیب های اجتماعی، ورزش، جمعیت و مشاغل بانوان فعالیت هایی انجام و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم سه بوستان را به ورزش بانوان اختصاص داده است، گفت: سامانه مشاغل خانگی هم طراحی شده که مقرر شد در مکان های مختلف عرضه محصولات خانگی را داشته باشیم که نخستین مکان به زودی افتتاح خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر قم تصریح کرد: خبرنگاران باید آزاده باشند اما نباید رها شوند و خانه مطبوعات باید برنامه ریزی و پیگیری کند تا خبرنگار از نظر اقتصادی تامین شود اما هیچ وابستگی به سازمان و نهادی نداشته باشد که روحیه آزادگی از دست نرود.

نیازمند عنوان کرد: از خبرنگاران می خواهیم نگاه موشکافانه به شهر داشته و در همه زمینه ها گزارش، برنامه ریزی و تولید داشته باشند.

وی گفت: اگر نماینده های قم در مجلس شورای اسلامی اعتبار ساخت خانه رسانه و شهرداری در یکی از بوستان ها زمینی را در اختیار قرار دهد پیگیر ساخت آن خواهم شد.

در پایان این مراسم از فاطمه سادات محمدی مدیر مسئول پایگاه خبری آستان بهارستان، نیره سادات محمدی خبرنگار روزنامه تلاش ملی سمانه سادات فقیه سبزواری سرپرست روزنامه عصر توسعه و زهرا سادات صحفی عکاس پایگاه های خبری قم گویا و رویداد ایران به همراه جمعی از دیگر بانوان فعال در رسانه های قم تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا