اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

همایش مدیران فرهنگی شهرداری ها، فرصتی برای تبادل تجربیات

آستان بهارستان ؛ سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا گفت: همایش مدیران فرهنگی شهرداری، فرصتی برای تبادل اطلاعات و تجربیات است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، زینب احمدی در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت:این رویداد بسیار خوبی است و با همکاران در این حوزه آشنا می‌شویم و از تجربیات سایر شهرها برای برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی می‌توانیم استفاده کنیم و تبادل اطلاعات داشته باشیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا افزود: امید است این رویداد ادامه داشته باشد و سالهای بعد همکاران بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.
وی بیان کرد:سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم و شهرداری قم با عنایت به تجربیاتی که ارائه دادند برنامه‌های خوبی انجام می‌دهند و در حوزه ارتباط با مساجد کارهای شاخصی صورت گرفته و موفق بودند و انشالله از تجربیات آنها بتوانیم استفاده کنیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا عنوان کرد:سازمان فرهنگی صدرا، سازمانی نوپاست که در سال ۹۷ تاسیس شده و از ابتدای کار ارتباط تنگاتنگی با مساجد داشتند و در برگزاری برنامه‌های فرهنگی از نیروها و پتانسیل‌های مساجد و مجتمع‌های صدرا استفاده کرده‌ایم.
وی تصریح کرد:شهراری صدرا امکانات لازم اقلام مورد نیاز را در اختیار مساجد قرار داده، به خصوص صدرا به عنوان پایتخت کتاب شناخته شده و در این باره همراهی خوبی با مجتمع‌ها و مساجد در شهر صدرا وجود دارد.
احمدی خاطرنشان کرد: ما موفق شدیم کتابخانه‌ها را در دل مجتمع و مساجد ببریم و در کنار آن برگزاری مسابقات ورزشی و کتاب خوانی و سایر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را داریم.
وی گفت:بیشترین اقدامی که صورت گرفته بحث کتاب خوانی در این مدت بوده است و ارتباط خوبی با مساجد داشتیم، و ۳۱ اردیبهشت به نام صدراست که هنوز ثبت نشده در تلاش برای ثبت ادامه دارد تا روزی را به ملاصدرا اختصاص دهیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا افزود: توجه به شعائر اسلامی و انقلابی در شهرداری اهمیت زیادی دارد و با در نظر گرفتن مناسبت‌های ملی و مذهبی به خصوص در فضای مجازی محتواهایی را برای نوجوانان و جوانان آموزش می‌دهیم.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا