اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

نشست مدیران سازمان فرهنگی شهرداری ها سبب افزایش همگرایی و وحدت می‌شود

آستان بهارستان ؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: این نشست باعث افزایش همگرایی و وحدت بین سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌ها، وحدت رویه بهتر، تبادل تجربیات و تعامل سازنده بین شهرهای کشور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، مصطفی زارع‌زاده رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم اظهار داشت: جای خالی برگزاری چنین همایشی حس می‌شد که الحمدالله شهرداری قم این اقدام را انجام داد؛ این اجلاس باعث افزایش همگرایی و وحدت بین سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌ها، وحدت رویه بهتر، تبادل تجربیات و تعامل سازنده بین شهرهای کشور می‌شود.
وی در رابطه با اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: شهر قم از نظر فرهنگی زیرساخت‌های خوبی دارد و به دلیل حضور پربرکت حضرت معصومه(س) نگاه‌ها به این سمت معطوف است و انشاالله با ظهور، این شهر پایتخت معنوی و فرهنگی جهان خواهد شد.
زارع‌زاده در تشریح اقدامات فرهنگی شاخص شهرداری یزد گفت: در یزد چندین جشنواره کشوری مانند جشنواره تئاتر چتر زندگی در حوزه خانواده را داریم که ششمین سال آن، امسال برگزار می‌شود، هم‌چنین جشنواره منولوگ تیم و نیز جشنواره‌های فرهنگی ورزشی‌ متعدد را در این شهر برگزار می‌کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: یک اتفاق مبارک در حوزه ورزشی نیز در شهر یزد انجام می‌شود و آن المپیاد ورزشی محلات است که یازدهمین سال آن، دوم آبان ماه آغاز خواهد شد، این المپیاد پارسال ۲۱ هزار شرکت کننده داشت که امسال هدف گذاری بر شرکت ۳۰ هزار ورزشکار در ۶۵ رشته ورزشی با همکاری ۳۷ هیئت ورزشی است.
وی افزود: در شهرداری یزد در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزش شهروندی و گردشگری نیز اقدامات بزرگی انجام شده است.
زارع‌زاده در خصوص نگاه به تعامل با مساجد برای بهبود وضعیت فرهنگی بیان کرد: در این خصوص، محلات شناسایی، پایش و دسته بندی شده و مسجد به عنوان مرکز محله قرار گرفته تا بحث مسجد محوری مورد توجه قرار گیرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد تصریح کرد: در شهر طرحی با عنوان طرح طراوت با کمک کانون‌های مساجد و همراهی و پشتیبانی سازمان فرهنگی شهرداری یزد رقم خورده که جز اتفاقات بزرگ بوده و در کشور به عنوان نمونه و پایلوت انتخاب شده است که در این سمینار اطلاعات آن در اختیار مدیران قرار گرفت.
وی دررابطه با برنامه‌های روز یزد عنوان کرد: در یزد به مناسبت دهم فروردین ماه به مناسبت سالروز چهلم قیام مردم تبریز که در یزد برگزار شد، همچنین روز ثبت جهانی یزد به عنوان تنها شهر ثبت جهانی کشور و نیز روز ورود تاریخی مقام معظم رهبری به یزد برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده و برگزار می‌شود.
زارع‌زاده در پایان تصریح کرد: رویکرد تمام برنامه‌های شهرداری یزد ترویج مباحث فرهنگی و انقلابی است، در تمام برنامه‌ها فرمایشات امامین انقلاب راهبرد اصلی برنامه‌ها بوده و با همکاری که با سایر نهادها و همه مشارکت‌ها این موارد مدنظر قرار می‌گیرد.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا