اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

نشست هم اندیشی سازمان های فرهنگی کشور نقش بسزایی در حل مشکلات دارد

آستان بهارستان ؛ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان اظهارداشت:‌ نشست هم اندیشی سازمان های فرهنگی کشور نقش بسزایی در حل مشکلات دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، سید کریم محمدی در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت: خوشبختانه نشست پرثمری اجرا شد است و تمام همکارانی که در این نشست حضور دارند از جنس همین کار هستند و به ذکر معایب کارهای و محاسن و خلاهای موجود می پردازند.
وی افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی فرهنگی و شهری در این نشست ها احصا می شود و شهرهای مختلف تجارب خود را برای حل این آسیب ها بیان می کنند و قطعا نقش مهمی برای حل مشکلات دیگر شهرها خواهد داشت.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان بیان کرد: شهر قم از نظر گردشگری و جایگاه فرهنگی دارای جایگاه عالی در سطح کشور است. این موضوع می طلبد که سازمان فرهنگی قوی در شهرداری قم شکل بگیرد که خوشبختانه چنین نیز شده است و برنامه های گسترده و مناسب و پر محتوایی توسط این نهاد برگزار می شود.
محمدی یادآورشد: خوشبختانه شاهد هستیم که امروز افراد لایق و مدبری در راس این امور در قم حضور دارند و برنامه های قوی را برگزار می کنند. تا جایی که از برنامه های قم مطلع شده ایم این برنامه ها بسیار مطلوب بوده و ما نیز سعی می کنیم از این برنامه ها بهره برداری های مناسبی داشته باشیم.
وی با ذکر این مطلب که شهرداری سمنان در سه محور از نظر جهانی شدن اقدام می کند، یادآورشد: اولین اقدام ایکه چندی پیش رخ داد آن بود که این شهر از میان سه سه سایت گردشگری که در مسیر ابریشم حضور داشت به عنوان پایخت این مسیر شناخته شد که این مساله از نظر گردشگری و رونق اقتصادی و جهانی شدن به این شهر کمک می کند.
محمدی یادآورشد: چندی پیش حکمی از سوی معاون وزیر گردشگری به شهردار سمنان اعطا شد که ایشان را به عنوان مسئول این رویداد معرفی کردند و قطعا در آینده نزدیک خبرهای خوبی به سمع و نظر مردم خواهد رسید.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی سمنان بیان کرد: خوشبختانه این شهر از دیرباز شاهد تعامل گسترده بین نهادهای شهری و مساجد بوده است و موردی وجود ندارد که در خدمت کامل متولیان امور فرهنگی مساجد نبوده باشیم.
وی گفت: مفتخر به فعالیت گسترده در حوزه مساجد و برگزاری آیین های فرهنگی و مذهبی در سطح مساجد هستیم و قطعا در ادامه این روند حمایتی دنبال خواهد شد.
وی افزود: سمنان در چند سال گذشته به عنوان شهر دوست دار کودک در کشور شناخته شده و همچنان به فعالیت های خویش ادامه می دهد. در حال حاضر در یک قدمی تبدیل سمنان به پایتخت کتاب ایران هستیم. خوشبختانه در این عرصه امکانات و خدماتی که در زمینه کتابخوانی درشهر عرضه کردیم که در کشور منحصربه فرد بوده است.
وی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، عفاف و حجاب، فرزندآوری و توجه به برنامه های محوری اسلامی از مهمترین رویکردهای فرهنگی در شهرداری سمنان است.
وی عنوان کرد: اجرای برنامه های مناسبتی ملی و میهنی و همچنین مذهبی از مهمترین برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی سمنان است که در این مسیر شاهد اجرای گسترده فعالیت های خیره کننده و چشمگیر هنری و ورزشی و فرهنگی بوده ایم.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا