اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

مسجد محوری از ارکان مهم شهرداری هاست

آستان بهارستان ؛ مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی گرگان مسجد محوری را از ارکان فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این نهاد ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، کریم علمی در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت: این نشست ها باید به شکل ساختاری تنظیم شده و به شکل منظم بیش از پیش برگزار شود.
وی افزود: خوشبختانه اثرات برنامه های منظم و روبه پیشیرفت را در شهر قم با حمایت های و عاملیت استاندار و شهردار و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم شاهد هستیم.
مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان بیان کرد: برگزاری این نشست ها میتواند به یکسان سازی اجرای طرح های موفق در سطح کشور و اتخاذ سیاست های دقیق تر کمک رسان باشد.
وی گفت: با توجه به مدتی که در قم بودیم موضوعات خوبی مطرح شد و مطمن هستیم که این روند مناسب ادامه خواهد یافت.
وی با ذکر این مطلب که برنامه های فرهنگی و اجتماعی در شهر گرگان شامل همه رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان و سالمندان را شامل می شود بیان کرد: برنامه های گسترده ای برای بهره مند سازی همه اقشار از جمله کودکان کار و خانواده های زندانیان و.. در شهر شهر گرگان در حال اجرا است.
وی به برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی و هنری در سطح گرگان اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه این برنامه ها تفاهم نامه هایی با دستگاه های فرهنگی و اجرایی شهر منعقد شده است. اجرای طرح های مساله محور با استفاده از ظرفیت مساجد و مدارس از مهمترین برنامه های این سازمان در شهر گرگان بوده است.
وی گفت: شورای فرهنگی در مساجد و محلات تشکیل شده است که با همکاری ائمه جماعت و خانه های فرهنگ و پایگاه بسیج و… سعی در پویا کردن محلات با رویکرد مسجد محوری و بسیج محوری داریم.
وی با اشاره به نامگذاری روز گرگان در پنج آذر گفت: بسیاری از مردم کشور اطلاعی ندارند که این هفته به مناسبت ورود حضرت امام حسن عسکری که بر اساس نقل های معتبر تاریخی از این شهر گذر کرده اند نامگذاری شده است. در این هفته برنامه های بسیار متنوعی در سطح شهر اجرا می شود.
وی گفت: روز ۵ آذر در تقویم انقلاب اسلامی ما نشان دهنده شجاعت وشهامت مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب نیز بارها از آن به نیکی یاد کرده اند.
علمی یادآورشد: استفاده از فضای بصری شهر و همچنین فضای مجازی برنامه های گسترده ای در زمینه رشد فعالیت ها برای جذب جوانان و نسل آینده ساز کشور در عرصه حقیقی و مجازی در حال کار و برنامه ریزی و اجرا داریم.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا