اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

توسعه فرهنگی با نگاه ویژه به نقش بسیج مردمی

آستان بهارستان ؛ مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند یکی از مهمترین اولویت های فرهنگ ساز در شهرها را استفاده از ظرفیت بسیج ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، محمد رمضانی در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت: این نشست ها در جهت هم افزایی بین سازمان های فرهنگی اجتماعی شهرداری های کشور تاثیرگذار است زیرا با بحث و تبادل نظر خوبی که صورت می گیرد قطعا راه های بهتری برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم یکه بحث و تبادل نظر می شود برای خدمت رسانی به مردم یافت می شود.
وی با تمجید ازفعالیت های صورت گرفته در قم بیان کرد: خوشبختانه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی قم گام های مهمی در اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی برداشته است و خوشبختانه در این نشست نیز ایده های خوبی برای اداره هرچه بهتر امور شهری دریافت شد که قطعا نقش خود را در کشور نمایش خواهد داد.
وی از واسپاری برنامه های اجتماعی و فرهنگی به گروه های مردمی به عنوان یکی از مهمترین راهبردهای این حوزه خبر داد و گفت: پایگاه های محلی و بسیج نقش ماندگار و بی بدیلی در توسعه فرهنگ اجتماعی و مذهبی و شهروندی دارند که باید از این ظرفیت مهم انقلابی به خوبی استفاده کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری بیرجند بیان کرد: یکی از مواردی که می تواند نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی داشته باشد، اجرای روزهای ملی در شهرها است که در این زمینه اقداماتی در دست اجرا داریم.
وی گفت: شهرداری بیرجند در همه مراسمات و مناسبت های ملی و مذهبی اقدام به برگزاری برنامه یا آیینی و نشست ها و کنگره های علمی می کند. در این مسیر به دنبال به کارگیری نقش بیشتر مردم در اجرای برنامه ها هستیم.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا