اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

تلاش برای هم افزایی بیشتر سازمان‌های فرهنگی شهرداری های کشور

آستان بهارستان ؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام گفت: امید است به فصل مشترکی برای هم افزایی بیشتر سازمان‌های فرهنگی برسیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، مهران جنگلی در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت:از حمیت و تلاش شهراری قم و سازمان فرهنگی به دلیل میزبانی خوبشان تشکر می‌کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام افزود: بعد از سالها این گردهمایی ممکن میسر شد که اتفاق خوبی است، با استمرار این گردهمایی و تبادل نظر و چالش‌های فکری که به وجود می‌آید امید است به فصل مشترکی برای هم افزایی بیشتر سازمان‌های فرهنگی برسیم.
وی بیان کرد:فعالیت سازمان‌های فرهنگی خیلی مشابه هم است و کلیت آن در ارتقای فرهنگ شهروندی و سلامت شهروندان است، در جاهایی که کارهای فرهنگی و اجتماعی و ورزشی لنگ می‌ماند به عنوان دستگاه مکمل ورود می کند و بیشترین بار اجرایی و مالی به عهده سازمان های فرهنگی شهرداری‌هاست.
جنگلی عنوان کرد:اما در شهر خودمان اقدامات خوبی انجام شد که نتایج را می بینیم، در عرصه فرهنگی از مسجد که مهم‌ترین و قوی ترین پایگاه محله محور است استفاده کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: کلیه فعالیت‌های اجتماع محور را در مساجد با ارتباط کانون مساجد و اوقاف و سازمان تبلیغات انجام می‌دهیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام با اشاره به این اقدامات در مسجد خاطرنشان کرد: در مساجد کارگاههای آموزش شهروندان و کلاس‌های هنری و مسابقات ورزشی برگزار می‌شود.
وی گفت:اتفاقات خوبی با محوریت مسجد انجام می‌شود، سال قبل نیز در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی به عنوان یکی از شهرهای فعال کشور شناخته شدیم.
جنگلی افزود:شاخص‌ترین اتفاق در ایلام بحث حماسی بزرگ پیاده روی اربعین است ایلام به عنوان پایتخت خادمین سید الشهدا به زیباترین شکل ممکن این مدال را بر گردن خودش دارد که میزبانی شایسته باشد و امسال نیز روسفید از این میدان بیرون آمد.
وی بیان کرد: مهم‌ترین رویداد فرهنگی جهانی شیعه پیاده روی اربعین است که انجام می‌دهیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام عنوان کرد: از آن جایی که ایلام یکی از اسطوره‌های ۸ سال دفاع مقدس است، با توجه به اینکه نادرترین و بزرگترین جنایت در عرصه ورزش بمباران مسابقه فوتبال جوانان ایلام بود که در سال ۶۵ رخ داد همه استان پیگیر هستند روز ایلام را به عنوان ورزش و صلح نام گذاری کنند.
وی اظهار داشت:امیدواریم با هم افزایی سازمان‌ها این اتفاقات را شاهد باشیم و نام گذاری‌های ماندگار صورت بگیرد.
جنگلی با اشاره به شعائر انقلابی و اسلامی گفت:کلیه فعالیت‌ها در حوزه دفاع مقدس و دینی و مذهبی و اخلاقی و اجتماعی با دستورالعمل خاصی انجام می‌شود و ایلام استان صد در صد شیعه و همه پای کار هستند.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا