اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

نشست سازمان های فرهنگی شهرداری به شکل پیوسته برگزار شود

آستان بهارستان ؛ مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه بر لزوم استمرار برگزاری نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی، شهرداری های کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، ایمان درخشی در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت: همیشه گردهمایی ها باعث تبادل تجربیات و به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق می شود.
وی افزود: هر شهری با نسخه خودش برنامه های خود را برگزار می کند و بیان این نظرات و ایده ها و شکل برگزاری برنامه ها قطعا نقش مهمی در توسعه برنامه ها در شهرهای مختلف خواهد داشت.
وی گفت: امیدواریم این اجلاس هرساله به میزبانی شهرهای مختلف اجرا شود زیرا فاصله یافتن این برنامه با برنامه گذشته خود قطعا خلاهایی ایجاد می کند که با برگزاری همیشه و مستمر آن، شاهد پر بار تر شدن این برنامه ها خواهیم شود.
وی گفت: یکی از فعالیت های خوب شهرداری قم تلاش در توسعه فرهنگ مسجد محوری است. امروزه در قم مساجد به عنوان کانون فرهنگی محلات و شعبه فرهنگسرای محلات فعالیت می کنند که سعی داریم این برنامه ها را در کرمانشاه نیز تقویت کنیم.
مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی وورزشی شهرداری کرمانشاه بیان کرد: تلاش می کنیم در ادامه روند فعالیت هایی که در این شهر داریم در واسپاری برنامه های فرهنگی به مردم کوشا تر از گذشته باشیم.
وی گفت: یکی از کارهایی که در این مدت انجام شده است، زنگ فرهنگ شهروندی در مدارس است که در این زنگ، برنامه های گسترده ای که با استقبال فراوانی هم مواجه شده است اجرا می شود که از جمله آنها می توان به برنامه عروسکی، پخش کلیپ و فعالیت گسترده در فضای مجازی اشاره کرد.
وی از پنج مرداد به عنوان روز ملی کرمانشاه نام برد و گفت: این روز سالروز فتح و ظفر رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد است.
وی گفت: کانونی در شهرداری کرمانشاه فعالیت دارد که کار رصد گری و برنامه چینی فرهنگی را اجرا می کند. به عنوان مثال از شب گذشته تا کنون اقداماتی چون اجتماع کودکان و کلیپ و مسابقه وپویش و… توسط شهرداری کرمانشاه اجرا شده است.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا