اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

پیوست فرهنگی پروژه های عمرانی قم الگو است

آستان بهارستان ؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گنبد کاووس گفت: همواره کارها و فعالیت های مسئولان شهرداری را در قم دنبال و الگو برداری می کنم یکی از آن پیوست فرهنگی در پروژه های عمرانی قم بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، محمد شیخی در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت: با توجه به این که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبد کاووس اسفند سال گذشته تاسیس شد این گردهمایی بهترین جلسه ای بود که شرکت کردم تا بتوانم از تجربیات دوستان که بعضا سابقه زیادی دارند استفاده کنم و در امورات خود از آن بهره ببرم.
وی درخصوص فعالیت فرهنگی شهرداری قم عنوان کرد: من دورادور فعالیت ها را دنبال میکنم و پیج قم من و اخبار را پیگیر هستم و به واسطه کارم، می خواهم بدانم دوستان چگونه کار می کنند تا الگوبرداری کنم. کارهای خیلی خوبی انجام دادند که من رصد می کنم همچون پیوست فرهنگی در پروژه های عمرانی که این را الگو گرفتم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گنبد کاووس افرود: روز گنبد کاووس ۱۰ تیر و روز شهرداری ۱۴ تیر می باشد که یک هفته اختصاص به این مناسبت دارد. برج گنبد کاووس بزرگ ترین بنای آجری دنیا را دارد و سال ۹۱ در یونسکو به عنوان ۱۵ امین اثر ایران ثبت شد.
وی افزود: به مناسبت روز گنبد کاووس برنامه های مختلفی همچون جشنواره اقوام و غذا برگزار می کنیم‌.
شیخی تصریح کرد: مساجد بهترین پایگاه برای جلوگیری از اسیب های اجتماعی بودند و هر مشکلی حتی خانوادگی در مساجد حل می شد اما امروزه کمی کم رنگ شده. بچه ها دوست دارند در مساجد حضور یابند اما این را قدیمی ها نمی پذیرند حتی این بچه ها یک سینی چایی بگیرند پذیرایی کنند یا اذان دهند. این رفتار به خوبی تاثیر خودش را گذاشت و افراد بسیاری به تکایا رفتند. شاید دقت کرده باشید در ایامی مثل محرم به جای مساجد، حسینیه ها و تکایا شلوغ هستند‌.
وی افزود: درخصوص ترویج شعارهای انقلابی، ما طبق آن شعار و رسالتی که داریم در تمام برنامه ها قدم برمی داریم و پای کار هستیم. در خصوص فرزنداوری که مقام معظم رهبری فرمودند ما کارهای خوبی را با اداراتی که همسو هستند انجام می دهیم.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا