اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

قم نوین درحال طراحی است

آستان بهارستان ؛ سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد گفت: قم نوین درحال طراحی است و تغییرات آن محسوس است و این را مدیون مدیران مدیریت شهری هستیم‌.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، علیزاده در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت: اگر بخواهیم در حوزه مدیریت فرهنگی موفق باشیم به برگزاری چنین گردهمایی هایی احتیاج داریم. می توانیم با تبادل نظر و بهره بردن از تجربیات یکدیگر در این میان قدم برداریم.
وی بیان داست: من به واسطه تعاملات بسیاری که با شهر قم دارم قم نوین درحال طراحی و تغییرات آن محسوس است و این را مدیون مدیران مدیریت شهری هستیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خرم آباد ابراز کرد: ما در بازه زمانی هشت ماهه بیش از ۱۵۰ رویداد داشتیم که شاخص ترین آن ها در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی بوده است. یکی از آن ها برگزاری کشتی تحت عنوان مسابقات پهلوانک ها در مقطع خردسالان در فضای باز بوده که در سطح کشور نیز این مسابقه انجام می شود.
وی عنوان کرد: عمده فعالیت های ما محله محور و مسجد محور است و تعامل خوبی با مسئولین در این باره داریم.
علیزاده تصریح کرد: خرم آباد شهر هزار چشمه معروف است و ۲۱ اردیبهشت روز خرم آباد است و هفته نکوداشت خرم آباد هرساله برگزار می شود.
وی افزود: ما در جهت ترویج شعار انقلابی و اسلامی، در بحث حاکمیتی و عفاف و حجاب و جمعیت و جوانی برنامه هایی داشتیم و امسال ۶ آبان ماه نیز همچون سال های قبل، کنگره بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید را در خرم آباد برگزار می کنیم.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا