اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

بررسی کلان مسائل سازمان شهرداری ها در قم

آستان بهارستان ؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این همایش حرکتی در جهت همفکری بیشتر میان روسای سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌هاست و به مسائل کلان در سازمان ها پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، حمید رضا عابدی در حاشیه دومین همایش مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور به میزبانی شهرداری قم، اظهار داشت: برگزاری این همایش، یکی از کارهای علمی و زیبایی است که مشاهده کردیم و چنین حرکتی باعث شد همفکری بیشتری میان روسای سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌ها ایجاد شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان بیان کرد:در یک راستا برای رسیدن به یک هدف باید به یکدیگر کمک کنیم، شهرداری‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر باشند تا بتوانیم شهری زیبا و سالم داشته باشیم.
وی عنوان کرد: از شهرداری قم جهت برگزاری این همایش تقدیر می‌کنیم، از لحظه ورود به برنامه نظم و انظباط خاصی را همایش می‌دیدیم که نشان از برنامه‌ریزی دقیق دارد و صد در صد چنین نظمی در دیگر برنامه‌های شهرداری قم وجود دارد که نمونه کوچکی از آن در این همایش دیده می‌شود.
عابدی در مورد شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی زاهدان تصریح کرد:با توجه به اینکه ۴۴ درصد از حاشیه شهرنشینی را در سطح شهر زاهدان داریم، بیشتر نگاهمان به حاشیه شهر است تا توانمندی خاصی را پیگیری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم شور و نشاط اجتماعی را در شهر رقم بزنیم و بافت‌های فرسوده را در معاونت عمران ساماندهی بخشیم و بافتی شهری متناسب با فرهنگ شهروندی ایجاد کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان اظهار داشت:بیشتر برنامه‌هایی که در سطح شهر زاهدان برگزار می‌کنیم با توجه به نام گذاری انجام شده پایتخت وحدت اسلامی در همین مسیر دنبال می‌شود.
وی گفت: عمده برنامه‌های فرهنگی نیز در مساجد و هیات های مذهبی اجرا می‌شود و در این باره برنامه‌ریزی خوبی وجود دارد.
عابدی افزود: در تلاش هستیم روز ۳ بهمن با توجه به اینکه نخستین بلدیه در شهر زاهدان افتتاح شده بود را به عنوان روز زاهدان نام گذاری کنیم که در شورای فرهنگ تصویب نشد و همچنان پیگیر این مساله هستیم.
وی بیان کرد: جشنواره هایی تحت عنوان جشنواره زاهدان در ۳ بهمن در دو سال متوالی برگزار می‌کنیم و امید است بتوانیم سه بهمن را به عنوان روز زاهدان اعلام کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان عنوان کرد:در ارتباط با شعائر انقلابی و اسلامی نیز برنامه‌هایی انجام می‌شود و عمده دیوار نویسی‌ها در شهر زاهدان مرتبط با شعارهای مذهبی است که از طریق سازمان فرهنگی و زیباسازی خدمات شهر این اتفاق می افتد.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا