اخبار پوششی و تولیدی قماخبار عمومیاخبار مهم

عملیات طوفان الاقصی ذوالفقار جهاد تبیین

روح الله یارمحمدی
آستان بهارستان؛ بی شک هیچ انسان به خواب فرو نرفته ای تیرهای غیبی پرنده های ابابیل گروه های مقاومت فلسطین در ۷ اکتبر ۲۰۲۳میلادی را فراموش نمی کند.

ضربه ای که در مقام تشبیه به مثابه ذوالفقار دو دم مرتضای علی(ع) بود، ضربتی که همه کفر را در مقابل همه اسلام نمایان کرد و به صراحت نشان داد که آیه شریفه «مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتًا ۖ وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ ۖ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ» سوره عنکبوت برازنده رژیم جعلی صهیونیسم است و این گروه عنکبوتیان سست نهادی هستند که تمام سرمایه وجودی شان باد نخوت و باطن شان سیاهه رخوت است.

عملیات طوفان الاقصی جهاد نظامی علیه سردمداران استکبار و ظلم و ستم بود. جهادی است که تنها در واژگانی مانند «غافلگیرکننده»، «سهمگین» و «بی‌سابقه»؛ به وصف می آید. اما اگر نیک بیندیشیم و با فرمایشات گوهربار ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای مطابقتی داشته باشیم، بس هویدا خواهد بود طوفان الاقصی نماد تام و تمام «جهاد تبیین» است.

درست است که جهاد نظامی گروه های مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی پدافند عامل و جنگ شجاعانه و رو در رو بود و جنس آن با جهاد تبیین که به نوعی از مقولات پدافند غیرعامل محسوب می شود متفاوت است. اما بازخور این جهاد نظامی کاملا نرم افزاری و روشنگرانه است و در مقام معنا این جهاد سرشار از برکات جهاد تبیین است. براین اساس در ادامه به برخی از این موفقیت ها اشاره می شود.

۱- طوفان الاقصی نشان داد قدرت افسانه ای که برای ارتش صهیونیزم متصور بودیم تنها حاصل جنگ ترکیبی و تلقین های روانی بنگاه های خبرپراکنی و رسانه های جیره خوار وابسته به کمپانی های نظام استکباری است، بیش از همیشه در می یابیم که شبکه پر زرق و برق و ثروتمند اطلاع رسانی صهیونیزم طراح و اشاعه دهنده مشتی اکاذیب سراسر فریب و تلبیس است و در واقع «خردجالی» است که فقط می تواند افراد «پینوکیو مرام»را شیفته و فریفته خود کند.

ای کاش هم وطنانی که در سال های اخیر با حضور پر رنگ خود در شبکه های اجتماعی به خیال خود سنگ مسوولیت اجتماعی و وطن پرستی را به سینه می زنند، سر سوزنی قوه تشخیص و محک انصاف خود را به ترازوی وجدان خود می آوردند که ببینند و بفهمند در زمین چه شارلاتان های رسانه ای بازی خورده اند؟

ای کاش هیبت طوفان الاقصی به این دوستان می فهماند روی دیوار کسانی یادگاری می نویسند که علاوه بر اینکه کوس رسوایی قدرت پوشالی شان به صدا درآمده، در حقیقت گروهی هستند که در مقابل فاجعه بارترین جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت پیشه کرده اند و صدایشان در قبال بی رحمانه ترین کشتارهای این رژیم کودک کش در نمی آید

۲- از جبروت جهاد تبیین نهفته در جهاد نظامی طوفان الاقصی ست که گردهای غبار آلود فتنه اخیر تا حدودی فروکش کرده است و دست عده ای فالوور باز با عناوین خوش آب و رنگ اما توخالی رو شده است؛ افرادی که تا پیش از این داغدار مام وطن بوده اند و نقش بی بدیلی در ترند کردن و رساندن هشتگ «مهسا امینی» به رقم ۳۰۰ میلیون نفر داشتند و حتی برای لحظه لحظه نفس های «پیروز: یوزپلنگ ایرانی» سوگنامه می نوشتند اما حالا همین قماش برای قتل عام دسته جمعی مردم غزه و نابود کردن تمام زیرساخت های زندگی مظلومان فلسطینی، بعد از اینکه تقریبا تمام جامعه جهانی به زبان آمده اند و آشکارا و نهان مواضع جنایتکارانه رژیم صهیونیستی تقبیح می کنند، غیرتمند شده و بعضا برای خالی نماندن عریضه ابراز همدردی می کنند.

البته با احترام و ارادت ویژه به محضر برخی از نخبگان فرهنگی، هنری و ورزشی که پای کار آمدند و غیرت ملی و دینی خود را نشان دادند، باید به برخی از این سلبریتی های خوش غیرت(!)فریاد بزنیم: حاشا به غیرت کریم بنزما! حاشا به غیرت فوتبالیست فقید دیگو مارادونا! حاشا به غیرت تیم ملی مراکش!…. حاشا به غیرت ناتالی پورتمن بازیگر هالیودی اسرائیلی تبار.

۳- طوفان الاقصی به همه کسانی که بهره ای از ذکاوت سیاسی و شمه ای از بینش الهی برده اند به وضوح نشان داد رسالت بزرگ جهاد تبیین که همان روشنگری و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی، روحیه استکبار ستیزی و مقاومت در مقابل ظلم و زیاده خواهی است، در میان مردم آگاه و با بصیرت فلسطین به وقوع پیوسته است و آنها بدون در نظر گرفتن قدرت پوشالی و ساختگی رژیم جعلی صهیونیزم مفهوم بلند آیه پنجم سوره مبارکه قصص :« وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» به منصه ظهور رسانده اند.

۴- طوفان الاقصی ‍پرچمدار بزرگ جهاد تبیین است. وقتی ولی امر مسلمین جهان در پیش بینی شجاعانه حیات رژیم صهیونیستی را به کمتر از ۲۵ سال تخمین زدند، بسیاری از ساده دلان در پنهان و آشکار خود پوزخند می زدند و فکر می کردند که ایشان به دنبال کری خوانی برای دشمن است؛ اما اکنون این کلام پیامبر گونه به مثابه عصای موسی از آستین گروه مقاومت و جهادی فلسطین بیرون زده و شهرک نشینان از هم گسیخته و بهت زده کاخ آمال و آرزوهای خود را از دست رفته می بینند و با این همه حمایت و تجهیزات به مثابه موش آب کشیده از سایه خود می ترسند.

۵- طوفان الاقصی نمونه بی بدیل جهاد تبین است. آنجا که حنای اسراییل غاصب و خون آشام و کودک کش را بی رنگ می کند و کشورهای دوست و همسایه عرب شان بعد از این رسوایی چندان آنها را تحویل نمی گیرند و برخی از آنها حتی از جنایات آنها در سرزمین های اشغالی اعلام برائت می کنند و یکی از حامیان اصلی آنها که عربستان سعودی باشد روند عادی سازی روابط را متوقف کرده است .این همه نشان می دهد که تاکتیک های برخاسته از آرمان های انقلاب اسلامی به دست با کفایت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی کار خود را کرده است و سیطره و همیمنه حاج قاسم در تار و پود آزادی خواهان منطقه رسوخ نافذ دارد.

۶- جهاد تبیین برآمده از ید بیضای مقام معظم رهبری جنگ ترکیبی سهمگین و برنامه ریزی شده یکسال اخیر دشمنان اسلام را خنثی و بی آبرو کرد اما در سایه عملیات طوفان الاقصی بود که ماجراجویان داخلی و خارجی قدرت بین المللی جهاد تبیین جمهوری اسلامی را به تماشا نشسته اند و ضعف و ناکارآمدی شان بیش از پیش آشکار شد.

۷- به یمن جهاد تبیین برخاسته از این عملیات است که رستاخیزی شگفت انگیز علیه این رژیم جعلی و حامیانش شکل گرفته و شاهد خودجوش ترین و آتش به اختیارترین اعتراضات و راهپیمایی ها در سراسر دنیا هستیم و با شعار «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل» بوی «الرحمان» این رژیم کودک کش را بلند کرده اند.

امروز استکبارجهانی از جبروت و هیمنه پدافندی ما وحشت زده است و پیشرفت های فناورانه دفاعی ما خواب را از آنها ربوده است. اما دشمنان بشریت بدانند که جهاد تبیین ایران اسلامی مجهز به دو بال برافراشته«ایمان به خدا» و «روشنگری عالمانه» سند آزادی قدس شریف را تقدیم حضرت ولی عصر(عج) خواهد کرد. والعاقبه للمتقین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا