اخبار پوششی و تولیدی قماخبار قماخبار مهم

نشست مدیران سازمان های فرهنگی کشور روی یک محور برنامه‌ریزی شود

آستان بهارستان ؛ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهارداشت: برای عملکرد بهتر و رسیدن به نتیجه دلخواه بهتر است نشست مدیران سازمان های فرهنگی شهرداری های کشور به صورت تخصصی و روی یک محور برنامه‌ریزی شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ حسین باغ‌گلی درپایان دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری های کشور که به میزبانی قم برگزار شد، اظهارداشت: اصل دورهم بودن و هم‌افزایی بین مدیران نیکو است زیرا همکاران در فضای غیررسمی با یکدیگر دیدار می کنند و انتقال اطلاعاتی صورت می گیرد که ارزشمند است.

وی گفت: افزایش اثربخشی دراین نشست ها نیاز به برنامه ریزی بیشتری دارد و به عنوان مثال اگر افراد پیش از سفر به قم از برنامه ها اطلاع داشتند اطلاعات خود را در موضوعات مطرح شده آماده می کردند.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: دراین نشست فرصت گفت وگو بین افراد کم و اکثر سخنرانی یک‌جانبه بود درحالی‌که شرکت کنندگان خود مدیر بودند و می توانستند نظرات خود را درمورد پیامد پیشنهادهای ارائه شده به بحث بگذارند.

وی تاکید کرد: باید جلسات تخصصی‌تر شود و در هرنشست فقط به یک مسئله پرداخته شود؛ به عنوان مثال دراین نشست می توانستیم از زوایا مختلف به مساله مسجد محوری و ایجاد ارتباط با مساجد پرداخت و به یک نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: تجربه تاریخی نشان می دهد یک مدیر اجرایی تا موضوعی را با بحث و دلیل در وجود خود نپذیرد و باور نکند، نمی تواند آن را به بهترین صورت انجام دهد و در خوشبینانه‌ترین حالت یکسری فعالیت‌های شکلی انجام می شود که شخص در کنار فعالیت خود یک پیوند مسجد قرار می دهد و گمان می کند کار را به درستی انجام داده است.

باغ‌گلی با بیان اینکه ارائه مدرک و مستندات مطالب را قابل پذیرش می کند، گفت: بحث ها باید مبتنی بر یکسری مستندات قابل قبول طرفینی باشد لذا اگر پیش از نشست یک کتاب یا مقاله ای ارائه می شد که روی آن افراد ایده پردازی می کردند حتما استفاده بیشتری از این گردهمایی می شد.

معاون شهردار مشهد عنوان کرد: نشست مدیران سازمان های فرهنگی کشور در قم اثرات خوبی داشت و ایده های خوبی به شرکت کنندگان ارائه داد اما با توجه به مشغله مدیران اگر نکات ذکر شده رعایت شود استفاده بهتری از این گردهمایی ها می توان داشت.

وی اظهارداشت: ابتدا باید مسائل مبنایی مدیران حل و اصلی ترین مسائل مردم احصا شود و سپس برنامه ریزی ها انجام شود.پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا